O2FL 1.6TDI CAYC, 2012, 150.000km
Wiele jest tematów o terkotaniu/dzwonieniu na luzie, które znika po wciśnięciu sprzęgła, ale raz, że w większości dotyczy silników benzynowych, a dwa terkotanie terkotaniu nierówne. Cała historia z moim problemem zaczęła się od wymiany sprzęgła (komplet SACHS) z powodu drgań budy przy ruszaniu. Kilka dni po wymianie zaczęło terkotać/dzwonić i tak do dziś. Nie problem, gdyby efekty były wyłącznie dźwiękowe, ale do tego występuje wyraźne i nieustanne haczenie przy zmianie biegów. Haczy wyłącznie gdy obroty są mniejsze niż 2500. Powyżej 2500 biegi wchodzą ok.
Wrzucam, bo może ktoś miał podobny dźwięk i poradził sobie z nim i zechce się podzielić rozwiązaniem. Pytanie brzmi: sprzęgło, czy skrzynia?
Na poniższym nagraniu wciskam sprzęgło co 5 sekund, żeby wyraźnie odznaczyć momenty, kiedy jest cisza, a kiedy dzwoni.
https://drive.google.com/file/d/0B9e...ew?usp=sharing
Wiele jest tematów o terkotaniu/dzwonieniu na luzie, które znika po wciśnięciu sprzęgła, ale raz, że w większości dotyczy silników benzynowych, a dwa terkotanie terkotaniu nierówne. Cała historia z moim problemem zaczęła się od wymiany sprzęgła (komplet SACHS) z powodu drgań budy przy ruszaniu. Kilka dni po wymianie zaczęło terkotać/dzwonić i tak do dziś. Nie problem, gdyby efekty były wyłącznie dźwiękowe, ale do tego występuje wyraźne i nieustanne haczenie przy zmianie biegów. Haczy wyłącznie gdy obroty są mniejsze niż 2500. Powyżej 2500 biegi wchodzą ok.
Wrzucam, bo może ktoś miał podobny dźwięk i poradził sobie z nim i zechce się podzielić rozwiązaniem. Pytanie brzmi: sprzęgło, czy skrzynia?
Na poniższym nagraniu wciskam sprzęgło co 5 sekund, żeby wyraźnie odznaczyć momenty, kiedy jest cisza, a kiedy dzwoni.
https://drive.google.com/file/d/0B9e...ew?usp=sharing
Komentarz