Witam.
Moja Octavka to 1,6 Mpi z gazownią Prinsa.
Od jakiegoś czasu, ale sporadycznie pojawiała się kontrolka Check Engine i komunikat na Fisie "Workshop Emission" oraz kontrolka ESP.
Auto śmigało, więc się tym nie przejąłem za bardzo. Natomiast teraz nie chodzi na jednym cylindrze. Podpiąłem VCDS i wyskoczył błąd P0322 - czujnik obrotów wału G28.
Wymianiłem czujnik w nadziei, że będzie git, ale nie było. Auto dalej kulało na jeden cylinder, a po podłączeniu kompa wyskoczył błąd P0303 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze.
Ponownie założyłem stary czujnik i ponownie pojawił się błąd o czujniku P0322, a błęd P0303 nie pojawił się. Auto odpala, ale tylko chodzi na 3 cylindrach, więc jakby czujnik wału poleciał to chyba by wcale nie odpalał.
Ktoś podpowie jak to ugryźć ? Bo nie wiem już co wymienić, a metodą prób i błędów może być drogo.
Iskra na 3 cylindrze jest. Podejrzewałem cewkę.
Dzięki za wszystkie sugestie.
Moja Octavka to 1,6 Mpi z gazownią Prinsa.
Od jakiegoś czasu, ale sporadycznie pojawiała się kontrolka Check Engine i komunikat na Fisie "Workshop Emission" oraz kontrolka ESP.
Auto śmigało, więc się tym nie przejąłem za bardzo. Natomiast teraz nie chodzi na jednym cylindrze. Podpiąłem VCDS i wyskoczył błąd P0322 - czujnik obrotów wału G28.
Wymianiłem czujnik w nadziei, że będzie git, ale nie było. Auto dalej kulało na jeden cylinder, a po podłączeniu kompa wyskoczył błąd P0303 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze.
Ponownie założyłem stary czujnik i ponownie pojawił się błąd o czujniku P0322, a błęd P0303 nie pojawił się. Auto odpala, ale tylko chodzi na 3 cylindrach, więc jakby czujnik wału poleciał to chyba by wcale nie odpalał.
Ktoś podpowie jak to ugryźć ? Bo nie wiem już co wymienić, a metodą prób i błędów może być drogo.
Iskra na 3 cylindrze jest. Podejrzewałem cewkę.
Dzięki za wszystkie sugestie.
Komentarz