Cześć, gwiżdże mi turbo (tak mi się zdaje że to to) przy zmianie biegów , nie głośno . To już jego kres czy to normalne w 1.9 TDI 105koni?
Gwizd turbo
Zwiń
X
-
W moim przypadku od nowości nie gwizdało ale ostatnio słyszałem ciche gwizdy trwające około 1 s w momencie kiedy spadają obroty silnika przy zmianie biegu na wyższy. Teraz ich nie ma. Zastanawiałem się czy to jest od turbiny czy zespołu podciśnienia.Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vaz Zobacz wpisale ostatnio słyszałem ciche gwizdy trwające około 1 s w momencie kiedy spadają obroty silnika przy zmianie biegu na wyższy.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Obejrzyj turbo, monitoruj stan oleju. Jeśli jest sucho, oleju nie ubywa więcej niż dotychczas, a auto śmiga bez słabości - to jeździj. W ogóle nie przejmuj się pogwizdywaniem przy ostrym depnięciu (co innego - jęczeniem). I nie próbuj regenerować (de facto brać innej regenerowanej), bo będziesz żałował, że silnik stracił "dół" i turbo słabo wstaje.
A jeśli gwiżdże przy zmianie biegów (raptownym odjęciu gazu), to normalne. Nazwałbym to raczej stęknięciem, westchnieniem. Ten typ tak ma, co chwila za oknem mi coś stęka, patrzę, a to kolejne TDI się rozpędza.
M.666 4U
Komentarz
-
-
Wapniaro, pochwal się ile po ripamie wyszło bo sam będę się zastanawiał, gdybym miał lepszą sytuację finansową pokusił bym się być może na już. Widziałem że idzie zrobić z 130/135 KM. Szczerze mnie gwizdanie mocno nie przeszkadza, obawiam się jedynie troche tego iż jestem posiadaczem samochodu od równego miesiąca i zaraz po kupnie leciałem trase 700km w jedną i spowrotem i zaraz po trasie przed samą turbiną ( wydaje mi się iż to z stamtąd) był olej i to nie tak mało, trochę obrzygało silnik. Zaraz po kupnie a przed trasą wymienialem olej na mobila 5W30 wraz z filtrami. Po trasie faktycznie na bagnecie troszkę uciekło ze stanu, ale nie dużo może 1/5 stanu. Od tego momentu jeżdżę na miejscu, kilka razy dałem mu porządnie, leciałem też trase 200 km i silnik suchuteńki, wcześniej dokładnie go wymyłem z kanału.
Komentarz
-
-
Zacznę od spalania, jeszcze nie jestem w stanie stwierdzić jak jest bo zrobilem raptem 40km , a nie patrzyłem szczerze na tymczasowe spalanie . Jeśli chodzi o różnicę między 105 a 140 koni , jest ogromna! Automatycznie zmienia się komfort jazdy, teraz auto wyprzedza na każdym biegu jak tylko dodam gazu , nie wtedy jak zredukuje bieg żeby złapał mocy. Chip jest zrobiony tak żeby nie był bardzo , a może nawet wcale, obciążeniem dla silnika. Natomiast komentarz gościa, który robił tunning ( a miał tego dnia same skody) , powiedział że silnik jest w bardzo dobrym stanie no ale ma na razie 103080 przebiegu, więc jak by nie był to by było coś nie tak.
Komentarz
-
Komentarz