O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu
Zwiń
X
-
Musiałbyś na logu zaznaczyć moment przełaczenia na lpg. Słuzy do tego przycisk MARK. Logować 002+033. Do tego pasowałoby go z raz zakrecić z pełnym butem do 6200RPM.
-
-
Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpisMogła się obrazić :P nie no faktycznie cewka to najbardziej podejrzana rzecz. Objaw możesz powtórzyć poprzez uzycie spryskiwacza do szyb. Wlewasz wodę, zraszasz cewkę i najlepiej w nocy obserwować przebicia.
Ale ja tej cewki nei jestem tak na 100% pewien. Dla mnie to może być też LPG (konkretniej mam namyśli jakąś korektę po temperaturze i rozbeiżność korekt na paliwach), choć cewka na dzień dzisiejszy bardziej prawdopodobna.
jak masz vcds'a to można porobić logi.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpispeter221, mam nowa cewkę na zbyciu, zainteresowany ?
Zostaw komentarz:
-
-
Mogła się obrazić :P nie no faktycznie cewka to najbardziej podejrzana rzecz. Objaw możesz powtórzyć poprzez uzycie spryskiwacza do szyb. Wlewasz wodę, zraszasz cewkę i najlepiej w nocy obserwować przebicia.
Ale ja tej cewki nei jestem tak na 100% pewien. Dla mnie to może być też LPG (konkretniej mam namyśli jakąś korektę po temperaturze i rozbeiżność korekt na paliwach), choć cewka na dzień dzisiejszy bardziej prawdopodobna.
jak masz vcds'a to można porobić logi.Ostatnio edytowany przez zwonko; 41249.
Zostaw komentarz:
-
-
Objaw ustępuje na obu paliwach po dogrzaniu silnika.
Wystepuje tylko po nocy. Nie sposób dogrzać silnik rano i powtórzyć objaw po kilku godzinach stania w dzień.
W ogóle problem pojawił się w momencie, gdy Skoda zaczęła nocować poza garażem (kupiłem nowszą i w garażu nocowała ta druga).
Narzeczona żartuje, ze staruszka się obraziła.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpisPo przejechaniu 5-10km całkowicie ustępuje.
Na obu paliwach?
Jeśli tak to może to świadczyć na korzyść diagnozy- CEWKA - auto się dogrzewa a wilgoć z cewki odparowuje i chodzi normalnie. Można to sprawdzić w całkiem ciemnym pomieszczeniu lub w nocy na dworze. Zapal i podnieś klapę, czasem widać przebicia na zimnym silniku.
Jeśli tylko na benzynie - kup STP do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny, zalej 1 szt do baku na 20 L PB i zrób na benzynie za 150 km. To powinno pomóc jak leje 3 wtryskiwacz benzynowy, może z racji jazdy na PB się zapiekł/zawiesił.
Ale ja obstawiałbym cewkę.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Ciekavy Zobacz wpisMoże zwyczajnie wtrysk puszcza?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpisjak u nich nie telepało silnikiem to co się dziwisz że nie każą zmieniać. Jak CIe portfel swędzi to wymień. 100zł za filtry to sporo :P
najlepiej sprawdz czy zawsze wypada na 3cim cylindrze. Jak tak to już jest się o co zaczepić.
Zostaw komentarz:
-
-
jak u nich nie telepało silnikiem to co się dziwisz że nie każą zmieniać. Jak CIe portfel swędzi to wymień. 100zł za filtry to sporo :P
najlepiej sprawdz czy zawsze wypada na 3cim cylindrze. Jak tak to już jest się o co zaczepić.
Zostaw komentarz:
-
-
O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu
Problem po raz I 2 tygodnie temu. Wyjechałem spod chmurki, auto praktycznie bez mocy, to samo na benzynie i gazie. przy przyspieszaniu mało mocy, muł, odpuszczenie nogi z gazu to jedyny sposób, żeby dalej jechać. rura wydechowa jakby pluła. w vcds - wypadanie zapłonu cyl. 3.Wizyta u mechanika, diagnoza - przewody WN, wymiana przewodów i świec. błąd zniknął.
Po 4 dniach ten sam problem, ponownie pojawia się ten sam błąd w vcds, auto bez mocy. Wizyta u montera instalacji LPG, diagnoza - wszystko sprawne, reduktor, wtryski, nie ma potrzeby nic robić. moja sugestia - wymienić cewkę, warsztat mówi, ze nie ma potrzeby. wymienili filtry gazu, skasowali 100zł, reduktor, listwa sprawne.
3 dni spokoju, dziś znów to samo. Idzie oszaleć.
Czy dobrze myślę, ze należałoby wymienić cewkę w ciemno? o co może chodzić warsztatom, że odwodzą mnie od tej decyzji?Ostatnio edytowany przez peter221; 29137.Tagi: Brak
-
Zostaw komentarz: