O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zwonko
    odpowiedział(a)
    Musiałbyś na logu zaznaczyć moment przełaczenia na lpg. Słuzy do tego przycisk MARK. Logować 002+033. Do tego pasowałoby go z raz zakrecić z pełnym butem do 6200RPM.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpis
    Mogła się obrazić :P nie no faktycznie cewka to najbardziej podejrzana rzecz. Objaw możesz powtórzyć poprzez uzycie spryskiwacza do szyb. Wlewasz wodę, zraszasz cewkę i najlepiej w nocy obserwować przebicia.
    Ale ja tej cewki nei jestem tak na 100% pewien. Dla mnie to może być też LPG (konkretniej mam namyśli jakąś korektę po temperaturze i rozbeiżność korekt na paliwach), choć cewka na dzień dzisiejszy bardziej prawdopodobna.
    jak masz vcds'a to można porobić logi.
    przejadę się dziś na zimnym silniku po nocy i wrzucę gdzieś log z vcds

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
    peter221, mam nowa cewkę na zbyciu, zainteresowany ?
    nie, dzięki.

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    peter221, mam nowa cewkę na zbyciu, zainteresowany ?
    Ostatnio edytowany przez yunior81; 15463.

    Zostaw komentarz:


  • zwonko
    odpowiedział(a)
    Mogła się obrazić :P nie no faktycznie cewka to najbardziej podejrzana rzecz. Objaw możesz powtórzyć poprzez uzycie spryskiwacza do szyb. Wlewasz wodę, zraszasz cewkę i najlepiej w nocy obserwować przebicia.
    Ale ja tej cewki nei jestem tak na 100% pewien. Dla mnie to może być też LPG (konkretniej mam namyśli jakąś korektę po temperaturze i rozbeiżność korekt na paliwach), choć cewka na dzień dzisiejszy bardziej prawdopodobna.
    jak masz vcds'a to można porobić logi.
    Ostatnio edytowany przez zwonko; 41249.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Objaw ustępuje na obu paliwach po dogrzaniu silnika.
    Wystepuje tylko po nocy. Nie sposób dogrzać silnik rano i powtórzyć objaw po kilku godzinach stania w dzień.
    W ogóle problem pojawił się w momencie, gdy Skoda zaczęła nocować poza garażem (kupiłem nowszą i w garażu nocowała ta druga).
    Narzeczona żartuje, ze staruszka się obraziła.

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpis
    Po przejechaniu 5-10km całkowicie ustępuje.

    Na obu paliwach?

    Jeśli tak to może to świadczyć na korzyść diagnozy- CEWKA - auto się dogrzewa a wilgoć z cewki odparowuje i chodzi normalnie. Można to sprawdzić w całkiem ciemnym pomieszczeniu lub w nocy na dworze. Zapal i podnieś klapę, czasem widać przebicia na zimnym silniku.

    Jeśli tylko na benzynie - kup STP do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny, zalej 1 szt do baku na 20 L PB i zrób na benzynie za 150 km. To powinno pomóc jak leje 3 wtryskiwacz benzynowy, może z racji jazdy na PB się zapiekł/zawiesił.

    Ale ja obstawiałbym cewkę.

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Ciekavy Zobacz wpis
    Może zwyczajnie wtrysk puszcza?
    wtryskiwacze? hmmm. problem występuje zarówno na lpg, jak i Pb, z tym że podczas jazdy na Pb mniej odczuwalny. Po przejechaniu 5-10km całkowicie ustępuje.

    Zostaw komentarz:


  • Ciekavy
    odpowiedział(a)
    Może zwyczajnie wtrysk puszcza?

    Zostaw komentarz:


  • peter221
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpis
    jak u nich nie telepało silnikiem to co się dziwisz że nie każą zmieniać. Jak CIe portfel swędzi to wymień. 100zł za filtry to sporo :P
    najlepiej sprawdz czy zawsze wypada na 3cim cylindrze. Jak tak to już jest się o co zaczepić.
    myślę bardziej w takim kierunku, że nie widzę innej potencjalnej przyczyny. auto ma 260kkm w tym 85kkm na lpg, a cewka nie była wymieniana

    Zostaw komentarz:


  • zwonko
    odpowiedział(a)
    jak u nich nie telepało silnikiem to co się dziwisz że nie każą zmieniać. Jak CIe portfel swędzi to wymień. 100zł za filtry to sporo :P
    najlepiej sprawdz czy zawsze wypada na 3cim cylindrze. Jak tak to już jest się o co zaczepić.

    Zostaw komentarz:


  • O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu

    Problem po raz I 2 tygodnie temu. Wyjechałem spod chmurki, auto praktycznie bez mocy, to samo na benzynie i gazie. przy przyspieszaniu mało mocy, muł, odpuszczenie nogi z gazu to jedyny sposób, żeby dalej jechać. rura wydechowa jakby pluła. w vcds - wypadanie zapłonu cyl. 3.Wizyta u mechanika, diagnoza - przewody WN, wymiana przewodów i świec. błąd zniknął.

    Po 4 dniach ten sam problem, ponownie pojawia się ten sam błąd w vcds, auto bez mocy. Wizyta u montera instalacji LPG, diagnoza - wszystko sprawne, reduktor, wtryski, nie ma potrzeby nic robić. moja sugestia - wymienić cewkę, warsztat mówi, ze nie ma potrzeby. wymienili filtry gazu, skasowali 100zł, reduktor, listwa sprawne.

    3 dni spokoju, dziś znów to samo. Idzie oszaleć.

    Czy dobrze myślę, ze należałoby wymienić cewkę w ciemno? o co może chodzić warsztatom, że odwodzą mnie od tej decyzji?
    Ostatnio edytowany przez peter221; 29137.
Pracuję...