Zamieszczone przez marcin607
Zobacz wpis
1,6 TDI CR - szarpie podczas przyspieszania
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpistanie=niedobre
sam zespół zaworów EGR to tu http://allegro.pl/zawor-egr-vw-passa...639342286.html
MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior
KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpiswali juz błędami na okrągło?MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior
KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcin607 Zobacz wpisTeraz jak zapale jadę 40-50km spokojnie później co parę km wali błąd.
Komentarz
-
-
no i zrobiłem samemu. Wszak 1.6 TDI ale demontaż dolotów powietrza do turbiny, demontaż stalowych rurek spalin do EGR, demontaż kołnierza przy DPF, potem wspornik pod DPF, odsuwam filtr na bok , odpinam u góry wąż wody (prawy) odkręcam EGR 6 śrubami od bloku silnika, uchylam go sobie i wówczas odpinam wąż wody lewy (ten dolny). Tak naprawdę pierwszy raz i 2 godziny miałem gadzinę na wierzchu. montaż trochę zabawy bo dokładnie i z wyczuciem a i tak ciul ze mnie ułamałem końcówkę gruszki sterowaną podciśnieniem. Dobrze że miałem starą w zapasie. Nie potrzebnie ją zdejmowałem bo myślałem że będzie przeszkadzać. Pytanko... gruszka przymyka jakąś przesłonkę w chłodnicy, kiedy tak naprawdę powinna się zamykać a kiedy otwierać i czy jej nieszczelność coś miesza w działaniu EGR ? pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez imnothep Zobacz wpisPytanko... gruszka przymyka jakąś przesłonkę w chłodnicy, kiedy tak naprawdę powinna się zamykać a kiedy otwierać i czy jej nieszczelność coś miesza w działaniu EGR ? pozdrawiam
Uklad-recyrkulacji-spalin-EGR-1.6TDI.jpg
Komentarz
-
-
hej, trafiłem na ten temat
pacjent: 1.6TDI CAYC, błąd MAF "implausible signal" - trzy dni z rzędu gdy temperatura cieczy osiąga pion na liczniku, to hamowanie silnikiem kończy się migającą ikonką świec i błędem na kompie, całość błędu wygląda tak:
Kod:7330 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 00 [167] - Implausible Signal MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 213238 km Date: 2077.14.21 Time: 15:45:45 Engine speed: 1590.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 57 km/h Coolant temperature: 72 °C Intake air temperature: 11 °C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 14.682 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 583.556 mg/stroke Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 0.80933 EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 0.000 % Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.996 % Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1149.82 hPa Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1149.82 hPa Engine torque-TQI_SP: 0.00 Nm
Jest jakiś tutorial jak sobie sprawdzić EGR/przepływomierz w TDI CR? wszystko, co znalazłem, dotyczy TDI PD. Dociera do mnie, że zapewne do wymiany leci EGR, ale wolałbym mieć 100% pewności co zlecam do wymiany
Komentarz
-
-
Cześć, kolego u mnie to samo, temperatura osiągnie cel i kwestia kilku minut-pojawia się błąd 7329 Mass Air Flow Sensor. Po kilku razach dochodzi 7286 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit.
EGR mam wyłączony programowo od maja zeszłego roku. Po jego wyłączeniu problem z migającą sprężynką miałem ale raz w miesiącu , nie zwracałem na to uwagi, teraz codziennie.Oczywiście silnik pracuje normalnie bez jak i z błędem.
Chyba będę musiał zrobić jak kolega Ciacho123- włączyć go i wymienić na nowy.
Komentarz
-
Komentarz