Witam.Dzisiaj wracając z pracy w SO II 1.6 Mpi włączyły się i nie zgasły lamki kontrolne EPC i od układu kontroli spalin .Skoda przeszła w tryb awaryjnej pracy silnika i straciła moc. Od czego zacząć szukanie przyczyny aby nie działać po omacku. Pozdrawiam OCP
Kontrolka Elektronic Power Control i Układ Kontroli Spalin świecą .
Zwiń
X
-
Kontrolka Elektronic Power Control i Układ Kontroli Spalin świecą .
Witam.Dzisiaj wracając z pracy w SO II 1.6 Mpi włączyły się i nie zgasły lamki kontrolne EPC i od układu kontroli spalin .Skoda przeszła w tryb awaryjnej pracy silnika i straciła moc. Od czego zacząć szukanie przyczyny aby nie działać po omacku. Pozdrawiam OCP
Tagi: Brak
-
-
Zamieszczone przez stryjek998 Zobacz wpisOd czego zacząć szukanie przyczyny aby nie działać po omacku.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
-
-
Zamieszczone przez koleś Zobacz wpisOd podłączenia komputera i sprawdzenia błędów w sterowniku silnika.
Komentarz
-
-
Może to samo co w moim wątku. Wiązka przepustnicy. Lubi paść od gorąca a problem będzie występował z przerwami. Jak się wpisze w internet to wiele aut grupy VW z silnikiem BSE na to cierpi.
U mnie zapaliło się najpierw EPC a po paru próbach EPC i CHECK. Najgożej jak Ci się gaz zablokuje na jednej wartości jak mnie na 1400. Wtedy już nie pojedziesz
Sama przepustnica będzie uwalona raczej w ostateczności.Ostatnio edytowany przez Pawelt; 5498.
Komentarz
-
-
Chętnie poczytam Twój wątek (daj mi odnośnik do niego ). Poruszałem kostką przy przepustnicy ,kontrolki zgasły ,błędy wykasowałem i po odpaleniu ponownie auta ,silnik normalnie pracuje .Ponownie przeskanowałem w poszukiwaniu błędów i jak na razie brak .Ostatnio edytowany przez stryjek998; 29221.
Komentarz
-
-
Wg opinii z internetów ona będzie uszkodzona 10-20 cm od przepustnicy i warto zrobić nową. Nie widziałem swojej bo mi auto się wysypało pod serwisem gdzie chciałem się umawiać na dalszą diagnostykę. A że był wieczór, było sporo klientów to naprawdę nie chciałem im już głowy zaprzątać żeby mi pokazali moją wiązkę. U mnie dawało się ujechać np. 20-30 minut, czasem godzinę, czasem parę godzin ale w ostateczności to na rozgrzanym aucie maks kilkanaście minut.
Wątek jest na pierwszej stronie "bug z gazem".
Po dorobieniu wiązki jest spora różnica w reakcji auta na gaz, mniejsze drgawki, ogólnie jednak lepsza praca.
Komentarz
-
Komentarz