Kontrolka Elektronic Power Control i Układ Kontroli Spalin świecą .

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stryjek998
    Ambiente
    • 2013
    • 169
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Kontrolka Elektronic Power Control i Układ Kontroli Spalin świecą .


    Witam.Dzisiaj wracając z pracy w SO II 1.6 Mpi włączyły się i nie zgasły lamki kontrolne EPC i od układu kontroli spalin .Skoda przeszła w tryb awaryjnej pracy silnika i straciła moc. Od czego zacząć szukanie przyczyny aby nie działać po omacku. Pozdrawiam OCP
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2832
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Zamieszczone przez stryjek998 Zobacz wpis
    Od czego zacząć szukanie przyczyny aby nie działać po omacku.
    Od podłączenia komputera i sprawdzenia błędów w sterowniku silnika.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • stryjek998
      Ambiente
      • 2013
      • 169
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
      Od podłączenia komputera i sprawdzenia błędów w sterowniku silnika.
      Po podłączeniu pod Vaga pokazuje błędy: G188 Czujnik kąta przepustnicy ,niewiarygodny sygnał . G187Czujnik kąta nastawnika przepustnicy ,niewiarygodny sygnał . ECM Moduł sterownika silnika .

      Komentarz

      • Pawelt
        Ambiente
        • 2009
        • 189
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Może to samo co w moim wątku. Wiązka przepustnicy. Lubi paść od gorąca a problem będzie występował z przerwami. Jak się wpisze w internet to wiele aut grupy VW z silnikiem BSE na to cierpi.

        U mnie zapaliło się najpierw EPC a po paru próbach EPC i CHECK. Najgożej jak Ci się gaz zablokuje na jednej wartości jak mnie na 1400. Wtedy już nie pojedziesz

        Sama przepustnica będzie uwalona raczej w ostateczności.
        Ostatnio edytowany przez Pawelt; 5498.

        Komentarz

        • stryjek998
          Ambiente
          • 2013
          • 169
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Chętnie poczytam Twój wątek (daj mi odnośnik do niego ). Poruszałem kostką przy przepustnicy ,kontrolki zgasły ,błędy wykasowałem i po odpaleniu ponownie auta ,silnik normalnie pracuje .Ponownie przeskanowałem w poszukiwaniu błędów i jak na razie brak .
          Ostatnio edytowany przez stryjek998; 29221.

          Komentarz

          • Pawelt
            Ambiente
            • 2009
            • 189
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Wg opinii z internetów ona będzie uszkodzona 10-20 cm od przepustnicy i warto zrobić nową. Nie widziałem swojej bo mi auto się wysypało pod serwisem gdzie chciałem się umawiać na dalszą diagnostykę. A że był wieczór, było sporo klientów to naprawdę nie chciałem im już głowy zaprzątać żeby mi pokazali moją wiązkę. U mnie dawało się ujechać np. 20-30 minut, czasem godzinę, czasem parę godzin ale w ostateczności to na rozgrzanym aucie maks kilkanaście minut.

            Wątek jest na pierwszej stronie "bug z gazem".

            Po dorobieniu wiązki jest spora różnica w reakcji auta na gaz, mniejsze drgawki, ogólnie jednak lepsza praca.

            Komentarz

            Pracuję...