Przedmuchy 1.6 MPI
Zwiń
X
-
Szyjka od wlewu oleju jest jakby dwuczęściowa co nie. Jej zewnętrzna część stanowi element odpowietrzenia skrzyni korbowej i od niej rurka ta rurka do dolotu to odpowietrzenie puszczone na przepustnicę dzięki czemu opary oleju pięknie ją sobie brudzą. Póki korek jest zakręcony to ciśnienia się zgadzają. Jak odkręcasz to przestają być równe i korek sobie podskakuje.
Wewnętrzna część szyjki to wlew oleju.
Przy takiej konstrukcji korek musi podskakiwać. W niektórych silnikach jest to lepiej rozwiązane. Przy prawdziwym przedmuchu to bagnet wyrzuca
A możesz nagrać jak Twój silnik drga na luzie? Tylko zaprzeć kamerkę na sztywno np. o pas przedniOstatnio edytowany przez Pawelt; 5498.
-
-
Tak dla porównania http://uploadfile.pl/pokaz/1457831---lvzv.html
Przemek_i a powiedz kiedy wiadomo, że należy te uszczelki już wymieniać ?
Komentarz
-
-
Będziesz czuł po wolnych obrotach jak silnik szarpie i czasami sam dodaje gazu delikatnie jak łapie lewe powietrze. Jest o tym masę wątków na każdym forum VAG.
Miałem tak w 1.6 MPi AKL w O1.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
Komentarz