Ciężkie odpalanie na ciepłym O2 FL 1.9 BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kedzior122
    Drive
    • 2017
    • 71
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Ciężkie odpalanie na ciepłym O2 FL 1.9 BXE

    Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku, Przy próbie odpalenia czasami zaczyna głośno walić i trząść budą. Silnik gaśnie by przy kolejnym razie znowu się głośno zatelepać i odpalić. Podczas jazdy brak problemów. Na zimnym odpala miękko. Błędów w vcds brak. Ktoś miał podobny problem?
  • kowaltom99
    Rider
    • 2009
    • 743
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Norma. Do poprawy mapy startowe. Zgłoś się do firmy, która robi chiptuning - zrobią Ci to.

    Komentarz

    • GIBbeer
      Classic
      • 2018
      • 5
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BLS 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Norma. Do wymiany tuleje rozrusznika + przy okazji połączenia elektryczne z akumulatorem.

      Komentarz

      • Kedzior122
        Drive
        • 2017
        • 71
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Zmiana mapy około 500 zł i niby ma problem nie wracać. Ciekawe jak po regeneracji rozrusznika i jak z ceną...

        Komentarz

        • Krismuaythai
          Classic
          • 2018
          • 23
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Wymiana rozrusznika na 02Z911024K z 12 stoma zębami powinna pomóc.

          Komentarz

          • misiek2
            Classic
            • 2018
            • 3

            #6
            Miałem tak w dwóch seatach altea 1.9 tdi 105km w jednym silnik bjb w drugim silnik bxe. W obydwu wymieniłem akumulatory i pomogło.

            Komentarz

            • eiksyt
              Drive
              • 2016
              • 64
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zdecydowanie mapy, okolo 200zl. Akumulator owszem, ale problem po czasie wróci. Rozrusznik, tuleje, czyste styki itp. Lub wymiana na inny z większą ilością zebow też trochę pomogą ale czasem i tak walnie.

              Komentarz

              • misiek2
                Classic
                • 2018
                • 3

                #8
                W pierwszym seacie po wymianie akumulatora jeździłem jeszcze ponad rok i problem w tym czasie nie powrócił. Później sprzedałem. Nie znam jego losów. W drugim wymieniłem 2 lata temu i problem nie powrócił. Pewnie powróci, gdy akumulator straci swoje parametry. Kupię wtedy nowy akumulator. Póki co mam inny problem.... silnik bxe. Rozleciał się tłok i uszkodził blok w 4tym cylindrze. Szukam silnika. Po rozebraniu dołu silnika tradycyjnie dla tego silnika okazało się, że panewki są zużyte, ale całe, nie to było przyczyną awarii.

                Komentarz

                • dudix83
                  Drive
                  • 2015
                  • 40

                  #9
                  jakis powod rozpadu tloka musial byc. Tlok byl pekniety, moze stopiony ?
                  pozdrawiam
                  dudi

                  Komentarz

                  • misiek2
                    Classic
                    • 2018
                    • 3

                    #10
                    Mechanik pokazał mi i powiedział, że czegoś takiego wcześniej nie widział. Tłok poza ubytkami pod pierścieniem wygląda dobrze. Pewnie zaoszczędzili pół centa na materiale i mieszali z szajs metalem a ten puścił i posypał się. Niemiecka precyzja to już tylko legenda.

                    Komentarz

                    Pracuję...