Witam wszystkich forumowiczów, jest to mój pierwszy post jeśli coś będzie nie tak proszę o wyrozumiałość.
Otóż jestem właścicielem Skody Octavii II przed liftem z silnikiem 1.6BSE 102KM + LPG auto po serwisie gazu tj. wymianie filtrów i zrobieniu automatycznej kalibracji gazu względem dawek na Pb w serwisie autoryzowanym Landi Renzo w Sopocie. Samochód przeszedł też wymianę oleju na Motula 5W40, świec na bosch 3 elektrodowe, kable na beru oraz filtru powietrza, kabinowego a także filtr paliwa. W mojej octavii bardzo skaczą obroty kiedy auto się dogrzewa na biegu jałowym powyżej 50 stopni do 90 wtedy się uspokaja ale też czuć falowanie oczywiście w trakcie jazdy raczej nic się nie dzieję. Proszę o porady może ktoś się spotkał z takim przypadkiem dużo się naczytałem żę TTTM ale nie chcę mi się w to wierzyć. Od czego zacząć? Jakie Testy przeprowadzić? Liczę na Waszą pomoc na pewno jest tu wiele osób które znają temat a ja sam silnika benzynowego a tym bardziej na gaz dopiero się uczę po wielu latach jazdy różnymi dieslami. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Otóż jestem właścicielem Skody Octavii II przed liftem z silnikiem 1.6BSE 102KM + LPG auto po serwisie gazu tj. wymianie filtrów i zrobieniu automatycznej kalibracji gazu względem dawek na Pb w serwisie autoryzowanym Landi Renzo w Sopocie. Samochód przeszedł też wymianę oleju na Motula 5W40, świec na bosch 3 elektrodowe, kable na beru oraz filtru powietrza, kabinowego a także filtr paliwa. W mojej octavii bardzo skaczą obroty kiedy auto się dogrzewa na biegu jałowym powyżej 50 stopni do 90 wtedy się uspokaja ale też czuć falowanie oczywiście w trakcie jazdy raczej nic się nie dzieję. Proszę o porady może ktoś się spotkał z takim przypadkiem dużo się naczytałem żę TTTM ale nie chcę mi się w to wierzyć. Od czego zacząć? Jakie Testy przeprowadzić? Liczę na Waszą pomoc na pewno jest tu wiele osób które znają temat a ja sam silnika benzynowego a tym bardziej na gaz dopiero się uczę po wielu latach jazdy różnymi dieslami. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Komentarz