Witam,
Dzisiaj był mróz rano i jak odpaliłem auto pojawił się check engine na desce, po kilkukrotnym wyłączeniu zapłonu dalej się świecił, a musiałem z synem na rehabilitację - nie zauważyłem by mulił ale z wiadomych względów jechałem spokojnie na benzynie. Po powrocie (łącznie 14km) podpiołem VCDSa o to co otrzymałem
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (BSE) Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Part No SW: 06A 906 033 NT HW: 06A 906 033 MP
Component: BSE S71 1.6 2V 8459
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0044071
Shop #: WSC 80093 222 69422
VCID: 7EF425BA296C35B19B-802A
1 Fault Found:
16875 - Secondary Air Injection System: Bank 1
P0491 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Mass Flow: 8.53 g/s
Lambda Factor: 1.031
(no units): 0.98
(no units): 0.88
RPM: 1888 /min
Absolute Pres.: 361.8 mbar
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Po skasowaniu kodu i uruchomieniu auta na postoju błąd nie wrócił ale nie ruszałem auta z miejsca i teraz pytanie. Co to za błąd? Trzeba natychmiast gnać do mechanika czy to dopiero ostrzeżenie. Silnik to 1,6 BSE 102KM z LANDI RENZO Z Ross-Techa nie za wiele rozumiem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P0491
Z góry dzięki za pomoc
Dzisiaj był mróz rano i jak odpaliłem auto pojawił się check engine na desce, po kilkukrotnym wyłączeniu zapłonu dalej się świecił, a musiałem z synem na rehabilitację - nie zauważyłem by mulił ale z wiadomych względów jechałem spokojnie na benzynie. Po powrocie (łącznie 14km) podpiołem VCDSa o to co otrzymałem
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (BSE) Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Part No SW: 06A 906 033 NT HW: 06A 906 033 MP
Component: BSE S71 1.6 2V 8459
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0044071
Shop #: WSC 80093 222 69422
VCID: 7EF425BA296C35B19B-802A
1 Fault Found:
16875 - Secondary Air Injection System: Bank 1
P0491 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Mass Flow: 8.53 g/s
Lambda Factor: 1.031
(no units): 0.98
(no units): 0.88
RPM: 1888 /min
Absolute Pres.: 361.8 mbar
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Po skasowaniu kodu i uruchomieniu auta na postoju błąd nie wrócił ale nie ruszałem auta z miejsca i teraz pytanie. Co to za błąd? Trzeba natychmiast gnać do mechanika czy to dopiero ostrzeżenie. Silnik to 1,6 BSE 102KM z LANDI RENZO Z Ross-Techa nie za wiele rozumiem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P0491
Z góry dzięki za pomoc
Komentarz