Check engine 16875 / P0491

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Shoti
    Drive
    • 2017
    • 48
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Check engine 16875 / P0491

    Witam,
    Dzisiaj był mróz rano i jak odpaliłem auto pojawił się check engine na desce, po kilkukrotnym wyłączeniu zapłonu dalej się świecił, a musiałem z synem na rehabilitację - nie zauważyłem by mulił ale z wiadomych względów jechałem spokojnie na benzynie. Po powrocie (łącznie 14km) podpiołem VCDSa o to co otrzymałem
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine (BSE) Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
    Part No SW: 06A 906 033 NT HW: 06A 906 033 MP
    Component: BSE S71 1.6 2V 8459
    Revision: --H01--- Serial number:
    Coding: 0044071
    Shop #: WSC 80093 222 69422
    VCID: 7EF425BA296C35B19B-802A

    1 Fault Found:
    16875 - Secondary Air Injection System: Bank 1
    P0491 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
    Freeze Frame:
    Mass Flow: 8.53 g/s
    Lambda Factor: 1.031
    (no units): 0.98
    (no units): 0.88
    RPM: 1888 /min
    Absolute Pres.: 361.8 mbar

    Readiness: 0000 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Po skasowaniu kodu i uruchomieniu auta na postoju błąd nie wrócił ale nie ruszałem auta z miejsca i teraz pytanie. Co to za błąd? Trzeba natychmiast gnać do mechanika czy to dopiero ostrzeżenie. Silnik to 1,6 BSE 102KM z LANDI RENZO Z Ross-Techa nie za wiele rozumiem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P0491
    Z góry dzięki za pomoc
    Ostatnio edytowany przez Shoti; 43751.
  • gacek1
    Ambiente
    • 2018
    • 111
    • Octavia II (1Z3)
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Może Ci się przyda:
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    Może być też coś z bezpiecznikiem lub przekaźnik od pompy powietrza wtórnego.
    Ostatnio edytowany przez gacek1; 47087.

    Komentarz

    • Shoti
      Drive
      • 2017
      • 48
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      gacek1 Dzięki za filmik. Powód był prozaiczny, spadł wąż pomiędzy pompą a zaworem, od strony zaworu, chyba jest wyrobiony ten plastik/zatrzask - myślicie taśmą to sklecić albo opaską zaciskową? Nowy wąż jest strasznie drogi. Swoją drogą nie za fajnie to wymyślili takie łączenie na ścisk, a i wcięcia na zaworze są dość płytkie.
      Załączone pliki

      Komentarz

      Pracuję...