Problem po regeneracji turbiny.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • GS_Mati
    OCP Member
    Moderatorr
    • 2016
    • 561
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    Problem po regeneracji turbiny.

    Jakiś czas temu w drodze na spota skończyło mi się turbo. Pękła ośka - jeden wirnik wbił się w kata, a drugi zrobił spustoszenie w korpusie. Turbo oddałem do regeneracji do zaufanej firmy. Wymieniono wszystkie bebechy, włącznie z korpusem. Bo założeniu okazało że jest problem podczas przyśpieszania. Samochód podczas przyspieszania od 2k do 2,5k obrotów „kotłuje w sobie” potem jest czarna chmura i przyspieszenie. Odpiałem podciśnienie z egr i rzadziej to się dzieje, ale całkowicie nie ustąpiło. Błędami żadnymi nie rzuca. Problemem może być program, który źle wysterowuje dawkę paliwa i turbo? To że cały układ dolotowy był porządnie wymyty, chyba nie muszę dodawać.
  • samtech84
    Elegance
    • 2008
    • 988
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    Logi musisz zrobić. Zobaczymy co nie domaga.

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      mati gdzie robiłeś turbo? jeśli w słupsku, to jeden mechanik mi bardzo narzekał na regeneracje w słupsku pamiętam

      Komentarz

      • GS_Mati
        OCP Member
        Moderatorr
        • 2016
        • 561
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        samtech84 poczytam jak się za to zabrać, to zrobię. Nie robiłem nigdy logów.


        edit:




        Ostatnio edytowany przez GS_Mati; 42386.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          zrób jeszcze raz logi z bloku 3 11 od 1500-4000 obrotów .przepływka cos mało pokazuje ja na takie doładowanie .wydaje mi sie ze może byc potrzebna korekta ustawienia geometri
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • Wolga85
            Rider
            • 2014
            • 288
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            Jeszcze nie widziałem żeby turbo wróciło z regeneracji i było dobrze wyregulowane. Sztanga za krótka to najpewniej. Przepływomierz coś mało pokazuje. Albo padł albo jest dziura w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo, albo EGR się nie domyka(tu bym obsatwiał). Najpierw zająć się niską wartoscia przepływu potem ewentualną regulacja turbo.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              auto jest po programie wiec może mieć wyłączona przepływke ,najpierw trzeba zrobić porządek z doładowaniem zeby można było powiedzieć coś konkretnego na temat przepływki .a wskazania przepływki są zależne od doładowania .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • loru
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4286
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Hej,
                Jak auto po programie a z twoich postów wynika, że tak to po wymianie turbiny należy jechać a korektę, ja po wymianie swoje turbiny , też miałem podobne znaczy nie było czarnych bąków ale auto nie za bardzo chciało jeździć, dopiero po korekcie wróciło do starego wigoru, notabene to powinni Ci powiedzieć w warsztacie gdzie robiłeś naprawę.
                Przy okazji korekty tuner powinien przeprowadzić diagnostykę i jak będzie coś nie tak to powinien Tobie i tym powiedzieć, żebyś wiedział co należy naprawić/wymienić.
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz

                • Wolga85
                  Rider
                  • 2014
                  • 288
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                  auto jest po programie wiec może mieć wyłączona przepływke ,najpierw trzeba zrobić porządek z doładowaniem zeby można było powiedzieć coś konkretnego na temat przepływki .a wskazania przepływki są zależne od doładowania .
                  I vice versa nie ma przepływu- nie da paliwa - nie ma spalin - turbo się nie rozpędzi.

                  Komentarz

                  • GS_Mati
                    OCP Member
                    Moderatorr
                    • 2016
                    • 561
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                    zrób jeszcze raz logi z bloku 3 11 od 1500-4000 obrotów .przepływka cos mało pokazuje ja na takie doładowanie .wydaje mi sie ze może byc potrzebna korekta ustawienia geometri
                    Proszę bardzo:

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      po logach wygląda ze masz źle wyregulowana geometrie albo turbo jest źle zrobione . wydłuż sztange o 1,5 obrotu i powtórz logi .
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • GS_Mati
                        OCP Member
                        Moderatorr
                        • 2016
                        • 561
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                        po logach wygląda ze masz źle wyregulowana geometrie albo turbo jest źle zrobione . wydłuż sztange o 1,5 obrotu i powtórz logi .

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          jest juz lepiej wydłuż jeszcze o 1 obrót.
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • GS_Mati
                            OCP Member
                            Moderatorr
                            • 2016
                            • 561
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                            jest juz lepiej wydłuż jeszcze o 1 obrót.

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              popusc jeszcze o 2 obroty. jest coraz lepiej .
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • GS_Mati
                                OCP Member
                                Moderatorr
                                • 2016
                                • 561
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                                popusc jeszcze o 2 obroty. jest coraz lepiej .

                                Komentarz

                                • GS_Mati
                                  OCP Member
                                  Moderatorr
                                  • 2016
                                  • 561
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez german81
                                  z logów wychodzi ze jest dobrze .jak auto teraz jeździ ?zrób jeszcze logi z bloku 1 3 8 11



                                  Polatałem dziś trochę i wydaję się, że wszystko jest ok.

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    jest wszystko ok.
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • GS_Mati
                                      OCP Member
                                      Moderatorr
                                      • 2016
                                      • 561
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #19
                                      german81 dzięki wielkie za poświęcenie mi czasu i pomoc Bez Twojej pomocy dalej bym był w czarnej dupie

                                      Komentarz

                                      • german81
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1414
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                        #20
                                        spoko nie ma sprawy. jak moge to pomoge .tak jeszcz raz przeglądałem te twoje log i zastanawia mnie ta przepływka . spróbuj ja umyc jeszcze zmywaczem do hamulców
                                        diagnostyka vag 602-614-253

                                        Komentarz

                                        • GS_Mati
                                          OCP Member
                                          Moderatorr
                                          • 2016
                                          • 561
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                          #21
                                          Umyłem przepływkę nim poradziłeś żeby regulować sztangę.

                                          Komentarz

                                          • sew1981
                                            RS
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2009
                                            • 10917
                                            • Fiat

                                            #22
                                            sam wstawiałeś turbo? czy jakiś warsztat (ten co regenerował)?

                                            Komentarz

                                            • GS_Mati
                                              OCP Member
                                              Moderatorr
                                              • 2016
                                              • 561
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                              #23
                                              Sam. Gdyby robił warsztat, odrazu bym pojechał na poprawkę.

                                              Komentarz

                                              Pracuję...