2.0 tdi cr nagły spadek mocy, po ponowny odpaleniu mrugającakontrolka świec, egr nowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • margo2
    Classic
    • 2018
    • 5
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    2.0 tdi cr nagły spadek mocy, po ponowny odpaleniu mrugającakontrolka świec, egr nowy

    Od wtorku ... wrzucajac 4 bieg auto nagle straciło moc, w danym momencie nie zaplaila się żadna kontrolka, ale auto dławilo się, chodziło jakby nie na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu komunikat : jedz do serwisu, migająca kontrolka swiec i tryb awaryjny . Po godzinnym postoju kiedy silnik ostygł auto jechało już normalnie. Na drugi dzień powtórka z rozrywki również na ciepłym silniku.. kilka razy trzeba było odpalić i zgasić by przełączył się na tryb awaryjny żeby udało dotrzeć się do mechanika - tam pod komputerem zawór egr i przelywomierz ... błędy skasowano, dwa dni spokoju i powtórka. Dwa tyg wcześniej były zmieniane filtry w tym paliwowy. Egr również został zmieniony na nowy 2 msc wcześniej...

    ktos ma jakiś pomysł co to może być i gdzie szukać?
    Po dziejszym dniu w pon/wt ponownie podłączymy pod komp , jednak nie wydaje mi się żeby był to zawór egr.


    Jeszcze zjeżdżać do zatoczki w momencie usterki, gazujac auto mega smród spalin.

    Pojaiwlo idę to nagle, od wtorku jak mrozy nie ustępują, a auto ciagle na dworze.
    Ostatnio edytowany przez margo2; 47131.
  • german81
    L&K
    • 2010
    • 1414
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #2
    sprawdz jeszcze raz błedy .gr był ori czy zaminik?
    diagnostyka vag 602-614-253

    Komentarz

    • margo2
      Classic
      • 2018
      • 5
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Egr zamiennik. Niby gwarancje ma, ale co mi po tym, przecież nie rozkręci się auta i nie będzie czekać aż odeślą nowy.. :/ wcześniej kiedy ten okazał się wadliwy objawy troszkę inne były, po prostu przerywa na zimnym.. a teraz nagle w mrozach i po wymianie filtra paliwa takie coś.. aż takie klekotanie jak utraci moc. Postoi, ostygnie i normalna jazda. Błąd tez nie wyskakuje od razu, tylko bezpośrednio jak się go gasi i odpala... w może n75?
      Ostatnio edytowany przez margo2; 47131.

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 11200
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        N75 to zawór sterujący turbiną, raczej nic wspólnego nie ma z tymi objawami
        EGR mówisz i przepływomierz? ale jakie błędy dokładnie
        bo to przepływ słaby może być zasysanego powietrza, albo uszkodzenie czegoś
        paliwo? lejesz dodatki zimowe?
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        Pracuję...