Panowie,
widziałem już podobny temat dla 1.6 Tdi CR
Pacjent to: CFHF 2.0 TDI 110 KM
Problem występuje przy temperaturach zewnętrznych poniżej 10 stopni, gdy jest powyżej to problemu nie zauważyłem.
Po odpaleniu aż do uzyskania temperatury roboczej silnika "szarpie" na drugim i trzecim biegu przy przyspieszaniu (tak jakby brakowało mu mocy).
Problem szczególnie jest odczuwalny gdy auto jedzie pod nawet delikatną górkę i obciążenie jest wyższe.
Sprawdziłem VCDSem błędów brak, korekty wtrysków ok.
Spalanie na dotychczasowym poziomie w tej kwestii nic kompletnie się nie zmieniło.
Dolewałem również dodatek od Archoil i problem nadal się pojawia.
Jedyne co mnie martwi to gdy mam na stałe podłączony ELM27 po OBDII czasem pojawia się w polu EGR Error wartości minusowe.
Jakie macie propozycje? EGR, być może jakiś czujnik czy jednak wtryski?
Dodam że autko ma teraz przejechane jakieś 185 kkm.
widziałem już podobny temat dla 1.6 Tdi CR
Pacjent to: CFHF 2.0 TDI 110 KM
Problem występuje przy temperaturach zewnętrznych poniżej 10 stopni, gdy jest powyżej to problemu nie zauważyłem.
Po odpaleniu aż do uzyskania temperatury roboczej silnika "szarpie" na drugim i trzecim biegu przy przyspieszaniu (tak jakby brakowało mu mocy).
Problem szczególnie jest odczuwalny gdy auto jedzie pod nawet delikatną górkę i obciążenie jest wyższe.
Sprawdziłem VCDSem błędów brak, korekty wtrysków ok.
Spalanie na dotychczasowym poziomie w tej kwestii nic kompletnie się nie zmieniło.
Dolewałem również dodatek od Archoil i problem nadal się pojawia.
Jedyne co mnie martwi to gdy mam na stałe podłączony ELM27 po OBDII czasem pojawia się w polu EGR Error wartości minusowe.
Jakie macie propozycje? EGR, być może jakiś czujnik czy jednak wtryski?
Dodam że autko ma teraz przejechane jakieś 185 kkm.
Komentarz