2.0 TDI 110 KM CHFH problem "szarpie" na zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jakubos09
    Classic
    • 2018
    • 35
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

    #26
    Update... Zawór na 100% kwalifikuje się do wymiany.

    Po jego wymianie jeszcze raz sprawdzimy wtryski.

    Komentarz

    • jakubos09
      Classic
      • 2018
      • 35
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

      #27
      Według testów ciśnienie paliwa skacze aż do uzyskania przez silnik temperatury roboczej. Po uzyskaniu temp. pracuje już prawidłowo.

      samtech84 Co myślisz na ten temat? Według Ciebie też zawór ciśnienia w pierwszej kolejności do wymiany?

      Komentarz

      • samtech84
        Elegance
        • 2008
        • 988
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #28
        Ja by zaczął od zrobienia próby przelewowej wtryskiwaczy. Być może, wtryskiwacz, który goni paliwo w przelew jest odpowiedzialny za spadek ciśnienia na listwie, co później próbuje nadrobić zawór.

        Komentarz

        • jakubos09
          Classic
          • 2018
          • 35
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

          #29
          Dzięki za info. W poniedziałek odstawiam auto ponownie już do naprawy. Dam znać.

          Komentarz

          • jakubos09
            Classic
            • 2018
            • 35
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

            #30
            Zawór wymieniony. Po wymianie wszystko ustało.
            Przelewowy test wtrysków wypadł ok, korekty też są prawidłowe.
            Autko jeździ płynnie.

            Komentarz

            • marcinp
              Classic
              • 2017
              • 25
              • Octavia II (1Z3)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #31
              Czasem mam podobne objawy na CFHC. Wymieniałeś zawór regulacji paliwa na pompie paliwowej czy ten wkręcony z prawej strony (od strony kierowcy) w szynie Common Rail???

              Komentarz

              • KubaVAG
                Drive
                • 2018
                • 47
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

                #32
                Stuprocentowej pewności nie mam, bo nie ja to robiłem. Ale wydaje mi się, że był to zawór na szynie.

                Komentarz

                Pracuję...