Witam,jestem posiadaczem octavii 2 do z 12roku,silnik 1.6 CAYC. Wszystko było pięknie ładnie do 17 czerwca od tamtej pory samochód stoi po mechanikach i poprawy brak. Mianowicie jechaliśmy zadowoleni nad morze w podróż poślubna,odjechaliśmy 80km od domu i się zaczęło,skoda nagle zaczęła gasnąć bez błędu,w trakcie jazdy,podczas wyprzedzania,nagle silnik gasł i wtedy chwila grozy szybko w pobocze i stop. Po nagłym zatrzymani silnik nie chciał odpalić można kręcić i kręcić i lipa.Dzien przed wyjazdem został zrobiony program na 128koni bo jazda 96koniami jakie osiągnęła na rolkach była trochę męcząca,zwłaszcza że te nasze DSG jakoś dziwnie pracowało,tzn może to przyzwyczajenie z benzyny i manualna.Samochod zostawiliśmy u fachmana który stwierdził że to pompa wysokiego ciśnienia,wymienił ja niby na jakąś używkę sprawna i miało być ok,wymienił pompę po czym stwierdził że sterownik silnika jest uszkodzony gdzy nie wysterowuje napięcia na pompę i dlatego samochód jest w trybie awaryjnym. Po trzech tygodniach naprawy i odwlekania i zbywania wkurzyłem się i pojechałem po samochod,wróciłem w trybie serwisowym do domu, wyjąłem sterownik i wysłałem go do naprawy pod Poznań,otrzymałem naprawiony sterownik z gwarancją. ZADOWOLONY podłączyłem go ,podpiąłem napięcie odpalanie i żyje.radosc wielka kółko w koło osiedla,nawet przyspiesza i jezdzi. Złożyłem plastiki mówię sobie skoczę na obwodnicę zobaczymy czy wszystko ok,jadę 120,140 i przy 160 zonk,samochód zdechł jak na początku.Zjechalem na bok krece,odpalił na 5sekund i cisza,potem już nie odpalil. Postal 5min wsiadam krece i bach pali,zjechałem na boczna uliczke,błędów według torque i elm brak.Zjechalem pod dom delikatnie,stanąłem i znowu kręcenie i kręcenie i cisza. Pompa szczerze mówiąc wygląd jakby nie była wymieniona,śruby stare,zardzewiałe,brudne jak reszta silnika. Macie może pomysły na co można zwrócić uwagę mechanikowi któremu chce podstawić samochód? Proszę o pomoc.
1.6tdi pomocy,pilne
Zwiń
X
-
Z tego co mówił i co widziałem że robił to gościu od podniesienia mocy zaślepił i wyłączył w programie EGR,ale.dzieki za podpowiedź sprawdzę jeszcze raz czy napewno jest to zaślepione.Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpisWygląda na padnięty EGR
Komentarz
-
-
No i temat się rozwiązał,przyjechał inny szpenio od wgrywania map,załadował Ori mapę na serię i samochód żyje jeździ nic mu się nie dzieje.Wadliwy byl program napisany na zwiększenie mocy,nie wysterowywal pompy w odpowiednim czasie,tak przekazano,teraz pora pojechać odzyskać pieniądze za pompę wysokiego,za wirusa,i sterownik,ciekawe czy się poczuje gościu.Zamieszczone przez upel Zobacz wpisCoś musi być powiązane z tym Chip tuningiem, nie możliwe, żeby było inaczej, może zaślepienie EGRu i programowe jego wyłączenie poszło coś nie tak....
Komentarz
-
-
Hamownia drogowa tak to nazwał,dla mnie to rolki były.Pojechalem miało być lepiej,no fakt odpychała się lepiej do przodu przez te parę kilometrów,nawet powyżej 120 płynnie szła do przodu.Poki co odebrał raz,jak przedstawiłem temat to ani w domu gdzie to robił ani pod telefonem nie można go zastać, dosłownie jak amba. No cóż najwyżej będę więcej stratny. Kupiłem już większy silnikowo i mocowo samochód 2.0tdi bmr ,teraz żona bedzie miała Octavię a ja będę mocniejszego którego nie widzę potrzeby kręcićZamieszczone przez Maicroft Zobacz wpisSwoja droga jak to bylo hamowane ?? Na drodze czy na rolkach ?? Bo mimo wszystko 10% braku mocy to juz powod do przemyslen gdy te auta maja po 110-115KM w serii zwykle i odstapienia od robienia programu az autu wroci moc seryjna.
Komentarz
-

Komentarz