Witam,jestem posiadaczem octavii 2 do z 12roku,silnik 1.6 CAYC. Wszystko było pięknie ładnie do 17 czerwca od tamtej pory samochód stoi po mechanikach i poprawy brak. Mianowicie jechaliśmy zadowoleni nad morze w podróż poślubna,odjechaliśmy 80km od domu i się zaczęło,skoda nagle zaczęła gasnąć bez błędu,w trakcie jazdy,podczas wyprzedzania,nagle silnik gasł i wtedy chwila grozy szybko w pobocze i stop. Po nagłym zatrzymani silnik nie chciał odpalić można kręcić i kręcić i lipa.Dzien przed wyjazdem został zrobiony program na 128koni bo jazda 96koniami jakie osiągnęła na rolkach była trochę męcząca,zwłaszcza że te nasze DSG jakoś dziwnie pracowało,tzn może to przyzwyczajenie z benzyny i manualna.Samochod zostawiliśmy u fachmana który stwierdził że to pompa wysokiego ciśnienia,wymienił ja niby na jakąś używkę sprawna i miało być ok,wymienił pompę po czym stwierdził że sterownik silnika jest uszkodzony gdzy nie wysterowuje napięcia na pompę i dlatego samochód jest w trybie awaryjnym. Po trzech tygodniach naprawy i odwlekania i zbywania wkurzyłem się i pojechałem po samochod,wróciłem w trybie serwisowym do domu, wyjąłem sterownik i wysłałem go do naprawy pod Poznań,otrzymałem naprawiony sterownik z gwarancją. ZADOWOLONY podłączyłem go ,podpiąłem napięcie odpalanie i żyje.radosc wielka kółko w koło osiedla,nawet przyspiesza i jezdzi. Złożyłem plastiki mówię sobie skoczę na obwodnicę zobaczymy czy wszystko ok,jadę 120,140 i przy 160 zonk,samochód zdechł jak na początku.Zjechalem na bok krece,odpalił na 5sekund i cisza,potem już nie odpalil. Postal 5min wsiadam krece i bach pali,zjechałem na boczna uliczke,błędów według torque i elm brak.Zjechalem pod dom delikatnie,stanąłem i znowu kręcenie i kręcenie i cisza. Pompa szczerze mówiąc wygląd jakby nie była wymieniona,śruby stare,zardzewiałe,brudne jak reszta silnika. Macie może pomysły na co można zwrócić uwagę mechanikowi któremu chce podstawić samochód? Proszę o pomoc.
1.6tdi pomocy,pilne
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpisWygląda na padnięty EGR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez upel Zobacz wpisCoś musi być powiązane z tym Chip tuningiem, nie możliwe, żeby było inaczej, może zaślepienie EGRu i programowe jego wyłączenie poszło coś nie tak....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpisSwoja droga jak to bylo hamowane ?? Na drodze czy na rolkach ?? Bo mimo wszystko 10% braku mocy to juz powod do przemyslen gdy te auta maja po 110-115KM w serii zwykle i odstapienia od robienia programu az autu wroci moc seryjna.
Komentarz
-
Komentarz