Coś stuka przy maksymalnym skręcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • smajler
    Rider
    • 2017
    • 658
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Coś stuka przy maksymalnym skręcie

    Witam, mam takie problem, który zauważyłem niedawno mianowicie gdy wrzuce wsteczny i skręce koła praktycznie na maksa to przy ruszeniu słychać jenorazowy stuk jakby nie wiem maglownica czy hamulce, a może skrzynia robi lekki ruch albo przeguby? Gdy stoje i zrobie odwrotnie- jedynka i ruszam i koła na maks to też lubi stuknąć. W czasie jazdy tego nie zaobserwowałem. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Taki "Puk" ale nie tzw. głuchy i znowu nie strasznie metaliczny. Jakby coś się nastawiło/ustawiło na pozycję.
  • zako
    Classic
    • 2018
    • 17
    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

    #2
    Nie zaciągaj ręcznego na noc i wtedy spróbuj, może to od zapieczonych klocków hamulcowych.
    Ostatnio edytowany przez zako; 46750.

    Komentarz

    • smajler
      Rider
      • 2017
      • 658
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Stuk z przodu auta a tam ręczny nie działa

      Komentarz


      • #4
        Przy maksymalnym skrecie zawiecha się pochyla. Sprawdz gumy na wachaczach i koncowki drazka. Mozesz podjechać na stacje diagnostyczna to sprawdza o ile tez stuka jezeli krecisz w miejscu bez ruchu

        Komentarz

        • smajler
          Rider
          • 2017
          • 658
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Gumy tylne/tuleje wahacza przedniego wymienione na pełne. Mam przegląd pod koniec miesiąca to powiem aby szukał. W lipcu inny diagnosta nie widział luzów oprócz tych wymionionych.
          Końcówki drążka jakiego? Kierowniczego czy stabilizatora to zapytam diagnostę o to.

          Komentarz

          • zako
            Classic
            • 2018
            • 17
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            #6
            Końcówka drążka to element łączący drążek kierowniczy ze zwrotnicą, a element łączący drążek stabilizatora z zawieszeniem to łącznik stabilizatora.

            Komentarz

            Pracuję...