Witam. Licze na szybka pomoc. Wymienialem pierscienie na tłokach w octavi II 1.8 tsi i po zlozeniu mam problem z ustawieniem lancucha rozrzadu. Mianowicie wiem ze nalezy ustawic pierwszy tlok w martwym punkcie i ustawic na punkty zgodne na wale korbowym i dwoma gornymi walkami, lancuch ma swoje trzy punkty ale nic mi nie pasuje. Jak ustawie zeby wszystkie punkty sie zgadzaly to tlok nie jest w martym punkcie. Wiem ze troche slabo to opisalem ale jak tos sie zna to moze cos mi doradzi jak ustawic zeby tlok byl w martym punkcie i pasowaly na wszystkie punkty.
Problem z ustawieniem rozrządu 1.8 Tsi
Zwiń
X
-
Jeśli ustawiasz tak jak na tych rysunkach musi być prawidłowo masz w innym przypadku masz coś źle ustawione
Przy okazji masz link do całej wymiany rozrządu w/g literatury ASO
https://workshop-manuals.com/audi/a4..._timing_chain/
Uzupełnij profil - nie bardzo wiem jakie oznaczenie silnika masz, pomoże to w przyszłościOstatnio edytowany przez marek_kloss; 17539.[center:8e1c38bf2b]Pomóż Kindze www.pomoz.eu [/center:8e1c38bf2b]
[center:8e1c38bf2b]"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
[/center:8e1c38bf2b]
Ona pochłania
-
-
pozostało Ci znowu wszystko rozebrać i zobaczyć co się stało, jaka synchronizacja w vcds po robocie? skoro Ci się znaki nie zgadzały na gmp wnioskuję że musiało być źle założone koło zębate wału, bo prawidłowo wchodzi w jednej pozycji, ogólnie ten rozrząd jest tak prosty że aż głupi, ciężko to skopać.Ostatnio edytowany przez HAKSIU; 41305.ANTY MECHANIK YT
Komentarz
-
Komentarz