Koledzy, właśnie urwałem śrubę M12x1,5x65. Odkręcałem jarzmo żeby wymienić tarczę z tyłu. Jedną wykręciłem a drugą tą na dole urwałem. Schudłem przy tym z 5 kg :-)
Jarzmo jakimś cudem zdjąłem ruszając nim na boki...co też trwało wieki.
I teraz jak sprawdzam, to wygląda na to, że nie tylko jarzmo ma gwint ale również piasta. Czy to możliwe? Śrubę da się wkręcić w piastę a później w jarzmo. Nie przechodzi luzem do jarzma. To jakiś błąd projektowy, czy po prostu rdza tak napuchła w piaście, że wykręcając to ją nagwintowałem śrubą?
Poniżej fotka tych otworów w których mocowane jest jarzmo. Ktoś z kolegów ma wiedzę, czy tam powinien być gwint? Moim zdaniem nie, ale jest :-( No i śruba ma pełen gwint, więc już sam nie wiem (na zdjęciu poniżej nowa ale oryginalna).
jarzmo.jpg
sruba.jpg
Jarzmo jakimś cudem zdjąłem ruszając nim na boki...co też trwało wieki.
I teraz jak sprawdzam, to wygląda na to, że nie tylko jarzmo ma gwint ale również piasta. Czy to możliwe? Śrubę da się wkręcić w piastę a później w jarzmo. Nie przechodzi luzem do jarzma. To jakiś błąd projektowy, czy po prostu rdza tak napuchła w piaście, że wykręcając to ją nagwintowałem śrubą?
Poniżej fotka tych otworów w których mocowane jest jarzmo. Ktoś z kolegów ma wiedzę, czy tam powinien być gwint? Moim zdaniem nie, ale jest :-( No i śruba ma pełen gwint, więc już sam nie wiem (na zdjęciu poniżej nowa ale oryginalna).
jarzmo.jpg
sruba.jpg
Komentarz