Witam,
pacjent to O2 FL 1.4 TSI z 2010 r. przebieg 120000 km. Mam go od nowości, bezkolizyjny.
Byłem w ASO na pomiarach geometrii i ścieżce diagnostycznej, bo zawieszenie ząbkuje/zdziera od wewnętrznej opony z tyłu i szumi. Mechanik mówi, że elementy gumowe są w złym stanie, a ustawienie geometrii nie będzie możliwe bo nie ruszy śrub, bo pordzrwiałe. Żeby wymienić śruby trzeba diaksy. Radzi wymienić całe wahacze, bo auto ma jeszcze oryginały od nowości. Bez rabatów 4000 zł całość na oryginałach. Pytanie do kolegów, czy wymianiać wg tego co radzi mechanik z ASO, czy ratować się inaczej? Gdzie w Warszawie i okolicach można to zweryfikować i naprawić fachowo zawieszenie bez naciągania na koszty? Ile to powinno kosztować. Załączam fotki papierów.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
pacjent to O2 FL 1.4 TSI z 2010 r. przebieg 120000 km. Mam go od nowości, bezkolizyjny.
Byłem w ASO na pomiarach geometrii i ścieżce diagnostycznej, bo zawieszenie ząbkuje/zdziera od wewnętrznej opony z tyłu i szumi. Mechanik mówi, że elementy gumowe są w złym stanie, a ustawienie geometrii nie będzie możliwe bo nie ruszy śrub, bo pordzrwiałe. Żeby wymienić śruby trzeba diaksy. Radzi wymienić całe wahacze, bo auto ma jeszcze oryginały od nowości. Bez rabatów 4000 zł całość na oryginałach. Pytanie do kolegów, czy wymianiać wg tego co radzi mechanik z ASO, czy ratować się inaczej? Gdzie w Warszawie i okolicach można to zweryfikować i naprawić fachowo zawieszenie bez naciągania na koszty? Ile to powinno kosztować. Załączam fotki papierów.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Komentarz