Awaria Stacyjki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • So2M
    Classic
    • 2021
    • 1

    Awaria Stacyjki

    Mam awarie stacyjki. Pierwszym razem gdy kluczyk zaczął się blokować ściągnąłem bębenek i wyciągnąłem odłamany element. Złożyłem wszystko i stacyjka działała poprawnie z tą różnicą że nie działała blokada kierownicy. Dzisiaj blokada ozdrowiała podjechałem na zakupy wracam chcę zapalić auta a kluczka nie da się przekręcić. Auto zholowałem do domu i zacząłem rozbierać stacyjkę jak poprzednio. Tym razem jednak muszę poradzić sobie z zablokowaną kierownicą której nie da się w żaden sposób odblokować.
    Rozebrałem większość jak na filmikach w internecie. Ściągnąłem kierownicę, czujnik położenia kierownicy, sterownik i manetki. Doszedłem do momentu gdy należy zdemontować samą stacyjkę. Niestety mocowana ona jest na 2 śrubach zrywanych co za tym idzie nie mają łba za który można by je odkręcić.
    Rozbierał ktoś może stacyjkę. Jak poradzić sobie z tymi śrubami ?
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2834
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Jest rada w innym temacie:
    "Witaj juz pisze od góry włożyłem punktak lekko młotkiem popukałem potem mała wkrętarką wiertło 4,2 nawierciłem trochę wbiłem małego torksa i mała grzechotka odkręciłem bez problemu.."
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • koleś
      RS
      • 2009
      • 2834
      • Fabia combi (6Y5)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Te śruby nie są mocno przykręcone. Zrób tak jak napisane i się uda.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz

      Pracuję...