Witam Kolegów,
Auto dobiło już do 300 tys. i jeszcze nie miałem żadnych problemów, które wymagałyby ode mnie włożenia większej gotówki. No ale chyba ten czas dobiega powoli do końca.
Coraz częściej pojawia mi się komunikat błędu mówiący o awarii EGRa. Najpierw pojawiał się raz w roku, później co pół roku...aż teraz zaczyna się pojawiać co 2 tyg. Więc lada chwila EGR padnie na amen.
Macie doświadczenie jaki załadować EGR (03L131512DQ)? Czy iść w NTY, SKV, czy na bogato WAHLER?
Druga sprawa to DPF. Wypala się regularnie i nie mam z nim problemów. Ale od mniej więcej roku Oil ash residue mam już na 160ml. I z tego co mi wiadomo max może być 170ml. Czy w związku z tym oddać już filtr na czyszczenie / płukanie?
Skoro będzie robiony EGR to może i od razu zabrać się za tego DPFa. Nie chciałbym dwa razy jeździć do mechanika.
Auto dobiło już do 300 tys. i jeszcze nie miałem żadnych problemów, które wymagałyby ode mnie włożenia większej gotówki. No ale chyba ten czas dobiega powoli do końca.
Coraz częściej pojawia mi się komunikat błędu mówiący o awarii EGRa. Najpierw pojawiał się raz w roku, później co pół roku...aż teraz zaczyna się pojawiać co 2 tyg. Więc lada chwila EGR padnie na amen.
Macie doświadczenie jaki załadować EGR (03L131512DQ)? Czy iść w NTY, SKV, czy na bogato WAHLER?
Druga sprawa to DPF. Wypala się regularnie i nie mam z nim problemów. Ale od mniej więcej roku Oil ash residue mam już na 160ml. I z tego co mi wiadomo max może być 170ml. Czy w związku z tym oddać już filtr na czyszczenie / płukanie?
Skoro będzie robiony EGR to może i od razu zabrać się za tego DPFa. Nie chciałbym dwa razy jeździć do mechanika.
Komentarz