Auto nie odpalilo, log vcds

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kakarot
    Classic
    • 2021
    • 31
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

    Auto nie odpalilo, log vcds

    Witam. Dzis rano mialem dziwna sytuacje. Auto pali na dotyk zawsze po 1 obkreceniu rozrusznika, ale dzis niespodzianka. Po przekreceniu kluczyka odpalilo auto i bylo na pograniczu wolnych obrotow a gasnieciem i po sekundzie zgaslo. Hmm. Odpalam drugi raz i z 5 obrotow rozrusznika i nie zapalil. Potem drugi raz to samo z 5 obkrecen i nic i dopiero zapalil za 3 razem. No ale pojechalem do pracy, niema czasu sie zastanawiac. o 14 pod praca odpalil na strzala jak zawsze. Podjechalem pod chate no i wlasnie podlaczylem vcds i patrze 1 blad. Zgralem go i skasowalem, zrobilem test i bledow niema. Zdarzylo mi sie to pierwszy raz w Skodzinie, ale w pracy naczytalem sie troche co to moze byc i jak zawsze teorii mnostwo ze to zawor zwrotny pomki paliwa, drugi pisal o przekazniku 109 i zimnych lutach i kazdy ma swoja teorie. Jednak nikt nie podal tam logow z vcds dlatego jestem tutaj u fachowców Co waszym zdaniem to moglo byc?

    Friday,19,August,2022,15:11:58:00009
    VCDS Version: Release 19.6.1 (x64) Running on Windows 10 x64
    VCDS,VAG-COM,VAGCOM,Diagnose,Diagnostics,DTC,Fault Codes,Data Logging,VW Scan Tool,Audi Scan Tool, VAG Scan Tool,Micro-CAN,HEX-USB+CAN,HEX+CAN,HEX-NET,VAG 11,VAG 12,VAG 14,VAG 15


    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.clb
    Control Module Part Number: 03G 906 016 K HW: 028 101 223 7
    Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0010SG 7002
    Software Coding: 0000071
    Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
    VCID: 2B55B2AB8A0539171C-807E
    1 Fault Found:

    16725 - Camshaft Position Sensor (G40)
    P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 1407 /min
    Torque: 78.1 Nm
    Speed: 11.0 km/h
    Load: 24.3 %
    Voltage: 14.21 V
    Bin. Bits: 11000000
    Idle Stabilization: 0.0°KW
    (no units): 48.0


    Readiness: 0 0 0 0 0
    Obecnie 145 KM / 340 Nm
  • patryk23
    L&K
    • 2011
    • 1105
    • Octavia II (1Z3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #2
    Takie objawy może dawać pompa tandem uszczelnienia pompek logi olej na tą chwilę bo jeżeli to ww rzeczy to w logach nic nie zobaczysz. Zobacz jak auto zachowa się 2 3 dniowym nie odpalaniu oraz czy oleju ci nie przybywa

    Komentarz

    • Kakarot
      Classic
      • 2021
      • 31
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      ok dzieki za porade, odezwe sie za pare dni
      Obecnie 145 KM / 340 Nm

      Komentarz

      • Kakarot
        Classic
        • 2021
        • 31
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Troche to trwalo. No i generalnie sytuacja jest taka ze blad wykasowany nie pojawia sie, ale objaw jest dalej taki sam. Nie pali po dluzszym postoju. Doszedlem do wniosku ze to nie moze byc czujnik skoro uzywane czesto pali normalnie. Znajomy mechanik tez mi to powiedzial co kolega wyzej pisze ze to moze byc pompa tandemowa, najprawdopodobniej ten kruciec, ale jeszcze cos mi gadal ze moze tez byc cos na pompowtryskach uciekac jakies cisnienie, ze jakas nieszczelnosc jest. No i teraz co radzicie? Bez kanału dam radę sam wymienic tą pompe czy nie? Bo jesli chodzi o te wtryskiwacze to napewno nie dam rady zrobic bo az tak sie nie znam i nie mam sprzetu.
        Obecnie 145 KM / 340 Nm

        Komentarz

        • Kakarot
          Classic
          • 2021
          • 31
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Mam jeszcze pytanie czy jezeli sprawdze cisnienie wewnetrzne w pompie i bedzie prawidlowe to czy eliminuje to nieszczelnosc pompy calkowicie czy nie wyklucza to mieszania sie paliwa z olejem? Znalazlem takie wartosci prawidlowe pompy:

          Ciśnienie pompy podającej to 0,5-0,7bar-a,

          pompa tandemowa przy obrotach 1400 obr/min powinna mieć ciśnienie nie mniejsze jak 3,5 bara.

          Podczas kręcenia silnikiem do obrotów 4000obr/min, ciśnienie przy dobrej pompie powinno wynosić od 7-10 bar.
          Obecnie 145 KM / 340 Nm

          Komentarz

          • Kakarot
            Classic
            • 2021
            • 31
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Witam. Dzisiaj zauwazylem jeszcze po przyjezdzie do domu jeden objaw, a mianowicie cieknace egr. Bylo ono wymieniane 2 lata temu. Jesli chodzi czy nie powieksza sie stan oleju. Niechce sugerowac ze tak, bo mam wrazenie ze jest minimalnie poza polowa stanu a bylo w polowie stanu. No ale jak mowie roznica jest minimalna i w granicy bledu. Czy objaw egr wskazuje na pompe?

            Załączone pliki
            Obecnie 145 KM / 340 Nm

            Komentarz

            • patryk23
              L&K
              • 2011
              • 1105
              • Octavia II (1Z3)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Masz 2 opcje 1 wymiana pompy ogarniesz to w garażu . 2 regenerować głowice jak objaw nie ustąpi po wymianie tandemu i ważne czy dolewa paliwa do oleju .

              Komentarz

              • Kakarot
                Classic
                • 2021
                • 31
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                a jeszcze zanim wymienie pompe chcialbym zalozyc ten zaworek zwrotny na przewodzie. Czy to w tym miejscu trzeba go zalozyc?

                Załączone pliki
                Obecnie 145 KM / 340 Nm

                Komentarz

                Pracuję...