Cześć
Chciałbym się was poradzić mianowicie, w mojej octavi 1.2 tsi 2010r. występują dziwne szarpnięcia silnika wyczuwalne ze środka. Problem zauważyłem na biegu jałowym, w czasie jazdy nic takiego nie czuć, może występuję ale jest nie wyczuwalne. Obroty stoją w miejscu, nie faluje. Świece, przewody, cewka nowe. Jedyne co udało mi się wykryć metodami amatorskimi to kąt wyprzedzenia zapłonu podczas tego "tiku" wskakuje z około 5 stopni na 20, oraz "stan obiegu paliwa 2 otwarta pętla (z powodu usterki systemu).
Tu film https://youtube.com/shorts/X9MJfKpFOcs?feature=share
Chciałbym się was poradzić mianowicie, w mojej octavi 1.2 tsi 2010r. występują dziwne szarpnięcia silnika wyczuwalne ze środka. Problem zauważyłem na biegu jałowym, w czasie jazdy nic takiego nie czuć, może występuję ale jest nie wyczuwalne. Obroty stoją w miejscu, nie faluje. Świece, przewody, cewka nowe. Jedyne co udało mi się wykryć metodami amatorskimi to kąt wyprzedzenia zapłonu podczas tego "tiku" wskakuje z około 5 stopni na 20, oraz "stan obiegu paliwa 2 otwarta pętla (z powodu usterki systemu).
Tu film https://youtube.com/shorts/X9MJfKpFOcs?feature=share
Komentarz