Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chłodnica wody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chłodnica wody

    Szanowni...
    Ponieważ w mojej Octavii dół chłodnicy wody zrobił się czerwony, w związku z tym, muszę ową chłodnicę wymienić.
    Szukałem ale nie znalazłem jaki numer chłodnicy pasuje do mojego silnika i co ważniejsze jakiego producenta wybrać?
    Bo jak wchodzę do sklepów i wyszukuję, to się pojawia 50 chłodnic pasujących, z czego połowa ma inne wymiary, kody... Jedne są z klimą inne bez. Ni cholery nie idze się w tym znaleźć... Dlatego proszę o pomoc, jakiego producenta wybrać i jaki jest kod tej zakichanej chłodnicy. Dzięki!

  • #2
    Ja kupilem valeo, kolega Przemek_i takze. Moja przejechala chorwacje rok temu w upaly wiec uznaje ze jest spoko ? numer valeo 734332

    Komentarz


    • #3
      Szanowny Kolego ,
      Mam podobny problem z przeciekającą już powoli dołem chłodnicą.. Dla mojego 1.6 bse 2011r numer oryginału mam o oznaczeniu 1K0 121 251 DK - już zamówiłem i dotarła do mnie chłodnica Niesen o oznaczeniu 65277A z żebrami chłodzącymi lutowanymi (jak czytałem- podobno połączenia lepsze od zaciskanych mechanicznie, chłodnica szersza o 3mm). Zobaczymy czy uda mi się wymienić w ten weekend czy w kolejny i dam znać jak to wygłąda. Tymczasem awaryjnie wożę z sobą 5l wody destylowanej w razie awarii. Pozdrawiam​

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez m@c Zobacz wpis
        chłodnica szersza o 3mm
        między chłodnicami jest dokładnie 3 mm dystansu. Powinna wejść. Trzeba tylko dobrze osadzić ja na kołku dystansującym w lewym dolnym miejscu.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #5
          Szanowni Koledzy,
          Chłodnica wymieniona jedyny problem sprawiło boczne mocowanie (prawy dolny narożnik ) skorodowanej śruby przykręcanej do chłodnicy (poprzez plastikowy dystans) do wspornika od przewodów sztywnych chłodnicy klimatyzacji.. niestety nie obyło się bez demontażu zderzaka i rozwiercenia bocznej blachy dla dostępu do tej śruby - za oryginalny dostęp do tej śruby pochwała dla inżynierów Skody Jak się okazało podczas szybszej jazdy spada mi temperatura o 1, 2 kreski na blacie podobnie jak na włączonym ogrzewaniu - także czeka mnie jeszcze sprawdzenie na kompie jakie rzeczywiste temperatury pokazuje oraz jak się nagrzewa na postoju przewód odchodzący od termostatu

          Komentarz


          • #6
            Koledzy
            Termostat wymieniony wszystko gra

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez m@c Zobacz wpis
              Koledzy
              Termostat wymieniony wszystko gra
              Brawo TY!!!


              Zamieszczone przez m@c Zobacz wpis
              rozwiercenia bocznej blachy dla dostępu do tej śruby
              Też wycinałem trójkącik do śruby z tym dystansem

              ...Moje Cappuccino MPi...

              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X