sebastian7905, ale ja jestem mega zadowolony! Nie mam żadnego "ale" co do jednomasu, jest bajkowo
Bujanie tylem. pomocy
Zwiń
X
-
bartek1984, Z ciekawości napisz jaki przebieg. Ja w O2 bujanie na boki miałem tak od 75tys km. Drobna ingerencja w zawieszenie rozwiązała problem w 95%. Z przodu wymiana przednich silentbloków wahacza na oryginały 1K0 407 182 a tylnych silenbloków przedniego wahacza na "pełne" z seata 6LL 407 183.
Co do tylnego zawieszenia to wymiana drążków kierowniczych (tak, tak z tyłu są drążki oraz łączników stabilizatora.
Problem rozwiązany w 95% zapewne aby pozostałe leciutkie bujnięcie przy przejeżdżaniu przez nierówności wyelminować to trzeba przy takim przebiegu ok 100tys km wymienić amoryTomek
Komentarz
-
-
O2 mam przejechane 120 tys samochod kupilem z 3 m-c temu ale teraz cos mnie wzielo na te bujanie, z tylu jak bylem na diagnostyce to koles powiedzial ze trzeba gume na wahaczu wymienic wiec wymienilem. Myslalem ze to cos pomoze ale nic nie dalo dalej buja. musze zobaczyc te koncowki na drazkach kierowniczych bo amor. . . nie usmiecha mi sie wymieniac.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bartek1984O2 mam przejechane 120 tys samochod kupilem z 3 m-c temu ale teraz cos mnie wzielo na te bujanie, z tylu jak bylem na diagnostyce to koles powiedzial ze trzeba gume na wahaczu wymienic wiec wymienilem. Myslalem ze to cos pomoze ale nic nie dalo dalej buja. musze zobaczyc te koncowki na drazkach kierowniczych bo amor. . . nie usmiecha mi sie wymieniac.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bartek1984Nie na zakretach dobrze sie trzyma. co bys obstawial?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Z tyłu są takie wahacze zwane w etce drążkami kierowniczymi
One się rozłażą i rozklejają. 99% że to przez nie dupa zamiata.
1K0501529F
1K0501530C
Dobrze piszesz. Ja miałem w swojej to samo.
bartek1984, wymień te drążki i będzie jak nówka. :diabelski_usmiech
I poczytaj tutaj moje boje z tymi drążkami http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...43929&start=45Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alfeebartek1984, wymień te drążki i będzie jak nówka. :diabelski_usmiechOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
U mnie buja tył, przy wybojach słyszę szorowanie. Podejrzewam, że opona haczy o nadkole.
Jak nogą na hak jestem w stanie bez oporu bujać cały tyłem (góra - dół) porównywałem z Octavia brata i u niego trzeba użyć znacznie większej siły. Ba u mnie to strasznie jakoś lekko poszło.
Myślałem, że to amory ale pojechałem na stacje diagnostyczną i mi je sprawdził i mówi, że ok. A opowiadałem mechanikowi o tym to mówi, że na 100% amory...
Jak wy sądzicie?Skoda Octavia TDI 1.9 110km
Komentarz
-
-
dzid3k, w tym temacie chodzi o bujanie "na boki" w OII. U Ciebie są ewidentnie wywalone amorki ( buja się góra-dół ) i nie słuchaj diagnostów i ich śmiesznych urządzeń. W naszych realiach drogowych amorki z przebiegiem 60-80 tyś km są już mocno "nadwyrężone"; takie w ok. 100 tyś km i więcej można wymieniać "w ciemno"
Temat "odkopany", więc przenoszę do działu OIIJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz