Po włączeniu zapłonu nie gaśnie mi lampka układu spalin i alternatora ( z tym drugim się domyślam pewno aku) tylko na ciepłym silniku przy kolejnej probie odpalenia. Natomiast następnego dnia rano wszystko jest ok gdy silnik zimny i lampki wszystkie ładnie gasną.
mam octavkę 1.6SR i ta emisja spalin to sonda i w mojej octavi była wymieniana kilka razy najdłużej wytrzymała 3 miesiące że się nie włączała... Brat cioteczny ma Borę też w 1.6SR i to samo z tą emisją spalin... jeździmy z tym i się nie przejmujemy... ale nie powiem jest to bardzo denerwujące....
[ Dodano: Pią 07 Paź, 11 19:42 ]
a widzę że masz diesla no ale myślę że to może być podobnie... ?
jesli chodzi żółta lampke z silniczkiem to zapala sie kiedy wystempuje jakas usterka w elekronicznym układzie sterowania silnikiem.jesli sie swieci w czasie pracy silnika podłącz fure pod kompa to bedziesz wiedział dokładnie co jest grane
jesli chodzi żółta lampke z silniczkiem to zapala sie kiedy wystempuje jakas usterka w elekronicznym układzie sterowania silnikiem.jesli sie swieci w czasie pracy silnika podłącz fure pod kompa to bedziesz wiedział dokładnie co jest grane
No właśnie mi dzisiaj wyskoczyła ta kontrolka układu kontroli spalin po mieszaniu w VCDSie. Jak ją usunąć ?
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
mi się ta lampka pali już od 4 tysięcy km
po podłączeniu do kompa pokazuje londe lamda
po wymianie dalej świeci
wymieniłem świece
dalej świeci
co skasuje to po przejechaniu ok 100km sie zapala
sewis wskazywał na sonde
mi się ta lampka pali już od 4 tysięcy km
po podłączeniu do kompa pokazuje londe lamda
po wymianie dalej świeci
wymieniłem świece
dalej świeci
co skasuje to po przejechaniu ok 100km sie zapala
sewis wskazywał na sonde
błędy wskazują na pierwszą sonde, serwis wspominał coś ze to może byś coś z wiązka sądy, dodam iż silnik na gazie tak jakby delikatnie nierówno pracował z tego co wiem to te zagazowane 1.6 skody tak mają wydają przy tym charakterystyczny dzwięk
Podczas zakupu auta od poprzedniego właściciela zabrałem O2 na stację diagnostyczną i tam komputer wykazał dwa błędy:
- System recyrkulacji spalin - różnica regulacji
- Jednostka sterująca przepustnica - przepływ powietrza na biegu jałowym za niski
Świeci się ponadto cały czas kontrolka silnika.
Czy powinienem się tym przejmować i naprawiać to natychmiast? Co może być do zrobienia w przypadku powyższych błędów i jakie mogą być orientacyjne koszty (oczywiście poza ASO).
Auto to Octavia II 1.6 FSI.
Z góry dziękuję za pomoc.
[ Dodano: Czw 13 Cze, 13 09:49 ]
Jutro jadę do mechanika, proszę o poradę w kwestii dwóch błędów, o których pisałem wcześniej, aby nie zostać "nabity" w butelkę przez mechanika.
Komentarz