W mojej na kanale 1 w adaptacjach wyskakuje error to normalne?
[O2] ... regulacja siły wspomagania układu kierowniczego O2F
Zwiń
X
-
To nie jest wersja softu. Początkowe magle 1 gen i częściowo 2 generacji miały pamieci,które miały wgrane 15 ustawień i w fabryce tylko ustawiano odpowiednio w adaptacjach. Później odeszli od tego pomysłu i dla oszczędności kilku centów zrobili malutką pamięć,która mieści jeden soft wgrywany "na bieżąco" na linii do danego modelu. W niektórych jest możliwość regulacji kodowaniem nie adaptacją.
Kod do nowszych magli jest inny. Sprawdzę i dam znać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MutiTo nie jest wersja softu. Początkowe magle 1 gen i częściowo 2 generacji miały pamieci,które miały wgrane 15 ustawień i w fabryce tylko ustawiano odpowiednio w adaptacjach. Później odeszli od tego pomysłu i dla oszczędności kilku centów zrobili malutką pamięć,która mieści jeden soft wgrywany "na bieżąco" na linii do danego modelu. W niektórych jest możliwość regulacji kodowaniem nie adaptacją.
Kod do nowszych magli jest inny. Sprawdzę i dam znać
Komentarz
-
-
Ogólnie jest lipa. Ze tego co wiem, jeżeli poprzez normalną procedurę opisaną w tym wątku, „nie ma możliwości zmiany siły wspomagania z użyciem VCDSa, to w ogóle nie można dokonać takiej zmiany, nawet w ASO, przy użyciu programu VAS”.
Taki mamy w naszych autach lipny rodzaj softu w sterowniku J500.
Ja u siebie mam obecnie przekładnię kierownicy o symbolu 1K0 909 144 J z softem 3001 (EPS_ZFLS Kl. 000 3001 ). Przed wymianą było wspomaganie 1K0 423 055 F, soft ?
Za wszystkie funkcje wspomagania, w tym za charakterystykę odpowiada soft. Jeżeli jest ubogi, to nic z tym się nie da zrobić. W oprogramowaniu ustawiona jest jedna, optymalna siła wspomagania i tyle. Żadna zmian nie wchodzi w grę i żadne kody tu nie pomogą.
Muszę poszukać jakiegoś dobrego elektronika w Krakowie, który podjąłby się wgrania innego softu do sterownika wspomagania kierownicy. Nie ma innej rady
Może ktoś w tym zakresie ma jakieś konkretne doświadczenie?
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Tu ładnie opisali kiedy można zmienić siłę wspomagania:
http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1 6 DTu ładnie opisali kiedy można zmienić siłę wspomagania:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...teristic_Curve
pozdrawiam
Mariusz
Komentarz
-
-
... a czy mozecie mnie naprowadzic krok po kroku jak sprawdzic VCDS-em jaka ja mam w koncu listwe kierownicza i jakie mam w niej oprogramowanie?
A jeszcze jako chyba ciekawostke jeden gosc z serwisu powiedzial mi ze mozna sile wspomagania zwiekszyc podajac inna (wieksza mase silnika - diesel jest ciezszy) i wtedy tak interpretujac dane, wpomaganie bedzie troche bardziej wydajne - tak powiedzial. Sam jestem ciekawy co i jak.
Komentarz
-
-
Dokładnie tak jak tam napisali, nowsze generacje nie mają możliwości regulacji siły wspomagania softem, a zapewne dlatego, że siła wspomagania w nowszych systemach jest regulowana automatycznie w stosunku do prędkości pojazdu.Projekty architektoniczne / wnętrz
Wizualizacje architektoniczne
Grafika 3D
Rysunek architektoniczny na zamówienie
Komentarz
-
Komentarz