Jeśli chodzi o bezpieczeństwo kalendarzy, to chyba lepiej, jak będą odebrane na spocie. Listonosze to lubią upychać na siłę duży list do małej skrzynki :? Z drugiej strony cena przesyłki faktycznie jest mała, więc spokojnie można koledze nie zawracać głowy targaniem tego wszystkiego. piotrek_gdy mistrzu czekamy na twoją opinię
czujnik ABS
Zwiń
X
-
czujnik ABS
witam, chciałbym się Was poradzić w sprawie mojej OII 2007 diesel. Od jakiegoś czasu świeci mi sie kontrolka ABS i ESP. Podłączyłem pod vaga i wyrzycił mi błąd lewego tylnego czujnika. Poczytałem troche i wziąłem się za wymianę. Poszło lepiej niż się spodziewałwm bo nie musiałem ściągać tarczy a czujnik wyszedł bez większych oporów. Sęk w tym że problem pozostał. Nie do końca wiem jak ten czujnik działa, na jakiej zasadzie dostaje sgnały itp. Może jednak tę tarczę trzeba zdjąć i wyczyścić tam wszystko dokładnie???
Co myślicie????? Miał ktoś może taki problem??????
-
-
Witam
w mojej skodzie miałem podobny przypadek.
Czujnik czyta obroty koła z pierścienia magnetycznego który znajduje się na piaście.Jak ABS nie działa to ESP też.
Odkręc koło i zobacz od tyłu pierścień magnetyczny,u nmie był uszkodzony(rdza go rozepchała i kawałek odpadł).Jest kiepski dostęp ale jest widoczny.
Pech niestety że samego pierścienia nie kupisz i trzeba kupic całą piastę.
Sprawdź u mnie pomogło
Komentarz
-
-
potwierdzamILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
chwilę mnie nie było więc teraz dopiero odpowiadam. Błąd oczywiście kasowałem ale po chwili kontrolki zapalały się ponownie. Idę raczej w stronę że pierścień jest uszkodzony lub uszkodziłem go sam przy wymianie. Z jakiego materiału jest zrobiomy ten pierścień, jak wymieniałem pierścień??? Jak wymieniałem czyjnik widziałem jakieś kawałki jakby gumowej izolacji , coś jak izolacja przewodu elektrycznego tylko zmęczona czasem.
Z tego co czytałem to samego pierścienia nie dokupię tylko całą piastę muszę wymienić, parę dni temu chciałem zdąć tarczę i zobczyć ale zaskoczył mnie trochę rozmiar torksa który trzeba mieć do odkręcenia tarczy. Wiecie może czy to jest jedyna śruba trzymająca tarczę???
Dzięki za info
[ Dodano: Nie 15 Kwi, 12 12:53 ]
jeszcz jedno - kable sprawdziłem i wyglądają ok.
Komentarz
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
wojtass, sprawdź czy nie ubabrałeś czujnika podłącz pod kompa i wykasuj błądILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
kuda, ja mam identyczne auto z tego samego rocznika i ten sam problem, tylko że lewy tył nie domaga. Czujnik prędkości/abs co jakiś czas pokazuje jakieś chore prędkości, sporo różniące się od pozostałych kół. Zapewne czeka minie wymiana piasty. Napisz czy po wymianie piasty wszystko wróciło do normy? Jak wymieniałeś piastę to wyglądała ona tak jak na załączniku?Załączone pliki
Komentarz
-
-
No to wygląda na piastę do octavii. Z pierścieniem magnetycznym (to czarne).
Bardzo prawdopodobne że po prostu rozlecial się ze starości. Ale najpierw proponuje sprawdzić czy on po prostu nie jest zabrudzony. Ten pierścień to taki delikatny magnes i przyciąga różne badziewia z otoczenia. Była nawet na ten temat informacja techniczna że podczas wystąpienia usterki czujnika ABS - usterka mechaniczna nie wymieniać czujnika tylko ściągnąć i wyczyścić koło impulsowe.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
Komentarz