Turbina i pytanko

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • El3ctr0
    Classic
    • 2015
    • 3

    Turbina i pytanko

    Ile taki pomiar kosztuje?

    Lpg serwisujesz w aso czy niezależne LR?

    Ciekawe jak wyszłby pomiary z nieszczęsnym dotryskiem Pb , mogłeś zaznaczyć opcję i pomierzyć 8)
  • akism
    Classic
    • 2013
    • 5

    #2
    Turbina i pytanko

    Witam! Mam pytanie..Posiadam O2 1,9 TDI i przy obrotach 2000/min słyszę delikatny świst turbiny,trwa to chwilkę(2s) i później jest cisza.Autko ma 100tys przebiegu przyspiesza zgodnie z oczekiwaniem,ale nie wiem,czy to jest normalne ponieważ wcześniej miałem benzynkę bez turbo..

    Komentarz

    • Dafik88
      Ambiente
      • 2012
      • 177
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Świsty, gwizdy, sowy u mnie turbo na zimnym silniku wydaje odgłos sowy, jeżdzę już tak 2 lata i nic się nie dzieje :wink: także jeźdź, ciesz się jazdą, a tym sie nie przejmuj póki nie łapiesz notlaufów, nie bierze Ci oleju, to wszystko ok ale jeśli chcesz możesz zrobić logi dynamiczne i wrzucić na forum, koledzy którzy się znają na pewno podpowiedzą
      Życie to nie je bajka, to je bitwa!

      Komentarz

      • akism
        Classic
        • 2013
        • 5

        #4
        Kiedyś miałem volvo v 40 w td i świstało cały czas ..po 2 miesiącach autko stanęło w kłębach dymu ,nie mogłem go zgasić z kluczyka,musiałem szybko na biegu włączyć hamulec.O mało co nie zatarłem silnika.. Stąd te obawy..

        Komentarz

        • TomekRs
          RS
          • 2011
          • 1670

          #5
          Wystarczy, ze kiedys na zimnym silniku wstawiles konkretnie gaz w podloge i teraz będzie gwizdac. Nie potrafie Ci tego wytlumaczyc ale tlumaczyl mi to u Mastersow Marek i mowil, ze to nic zlego, po prostu juz tak będzie.

          Komentarz

          • Dafik88
            Ambiente
            • 2012
            • 177
            • Octavia II (1Z3)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez akism
            autko stanęło w kłębach dymu ,nie mogłem go zgasić z kluczyka,musiałem szybko na biegu włączyć hamulec
            choroba szalonych diesli :wink: ja bym się nie przejmował tym świstaniem, ale tak jak mówiłem- jak chcesz zrób logi, możesz zawsze podjechać do kogoś kto zna się na robocie żeby zobaczył w jakim stanie jest turbo. Z tymże tak jak mówię- ten świst to raczej nic nie znaczący świst
            Życie to nie je bajka, to je bitwa!

            Komentarz

            • Dachu
              Rider
              • 2008
              • 724
              • Octavia II (1Z3)
              • BGU 1.6 MPI 102 KM

              #7
              U mnie gwizdala tak juz 4 lata az do dzis gdy pojechalo sobie turbo do regeneracji,gwizdalo a dzis przy okazji remontu silnika okazlo sie ze puszcza olej do ukladu wydechowego.
              Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

              obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

              Komentarz

              • Dafik88
                Ambiente
                • 2012
                • 177
                • Octavia II (1Z3)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez Dachu
                U mnie gwizdala tak juz 4 lata az do dzis gdy pojechalo sobie turbo do regeneracji,gwizdalo a dzis przy okazji remontu silnika okazlo sie ze puszcza olej do ukladu wydechowego.
                Dachu niestety akurat nasze turbiny dobrą opinią się nie cieszą :szeroki_usmiech kolega akism ma inny silnik także nie ma go co straszyć a swoją drogą nie zauważyłeś że Twój szkodnik łyka sobie więcej oleju niż zwykle?
                Życie to nie je bajka, to je bitwa!

                Komentarz

                • Dachu
                  Rider
                  • 2008
                  • 724
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BGU 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Dafik88, od wymiany do wymiany brało jakies 0,4 l silnik zalany Motulem,turbo bylo kupowane jako nowe i przez 4 lata przejeczalo 95 tys,nie doczytalem jaki kolega ma silnik,masz racje nie ma co go straszyc :wink:
                  Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                  obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    kiedyś bym się przejmował, ale już mi przeszło, jeździć :!:
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • Tobi77
                      Rider
                      • 2012
                      • 509
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      U mnie niestety świst pojawił się w parze z notlaufami łapanymi przy niskich temperaturach na zewnątrz. Dodatkowo pojawiła się większa turbo dziura.
                      Moja Octavia

                      Komentarz

                      • Dafik88
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 177
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Dachu
                        od wymiany do wymiany brało jakies 0,4 l silnik zalany Motulem,turbo bylo kupowane jako nowe i przez 4 lata przejeczalo 95 tys :wink:
                        No to ładnie, u mnie bierze litr na 10000 km... :Bojesie: Chyba pora ja wyczyścić i przy okazji zobaczyć czy też nie puszcza oleju...
                        Życie to nie je bajka, to je bitwa!

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Zamieszczone przez Tobi77
                          U mnie niestety świst pojawił się w parze z notlaufami łapanymi przy niskich temperaturach na zewnątrz. Dodatkowo pojawiła się większa turbo dziura.
                          Może to byc efekt zapieczonego VTG.... ale nie musi... :wink:
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez Tobi77
                            U mnie niestety świst pojawił się w parze z notlaufami łapanymi przy niskich temperaturach na zewnątrz. Dodatkowo pojawiła się większa turbo dziura.
                            Bo turbo Ci przeladowuje stad wiekszy lag.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            Pracuję...