Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nierówna praca na biegu jałowym 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Witam,
    miałem takie same objawy falowanie na ciepłym silniku, w poniedziałek wymieniłem rozrząd i wszystko jest już dobrze silnik pracuje równo
    Tomasz
    Jest srebrna Elegantka CHPA
    Była czarnula O2 FL 2.0 TDI CFHC 158KM. 346,4 Nm.

    Była O2 FL 2.0 TDI Elegance
    Było fabrycznie 148 KM, 350Nm. jest 186 KM, 393 Nm.

    Komentarz


    • #27
      Jak już odgrzane to i ja się podepnę.
      Często zauważam, że np. stojąc na światłach dźwięk silnika i charakterystyczne wibracje TDI zmieniają natężenie i głośność w zależności od tego czy mam wciśnięty hamulec czy nie :-) Jak wcisnę to jest trochę ciszej i mniej wibruje silnik. Najwyraźniej to czuć gdy silnik jest zimny. Jaka może być tego przyczyna ?
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz


      • #28
        Ja mam coś takiego ,że jak silnik zupełnie się wystudzi to po zapaleniu występuje takie falowanie obrotów - oczywiście na obrotomierzu nic nie widać. Po paru minutach przestaje i chodzi jak żyleta.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X