Witam, w mojej Octavii 1.4 TSI przebieg 30 000 km. rozterkotała się pompa paliwa na wolnych obrotach, po dodaniu gazu jest cicho , czasami słychać lekkie wycie, po powrocie na wolne obroty znowu terkoce. Po wizycie w serwisie stwierdzili, że jest woda w paliwie. Dodałem preparat do wytrącania wody z paliwa, i jest dalej to samo. Teraz powiedzieli że wymiana pompy koszt około 1300 zł. albo jeżdzić aż padnie lub coś innego się zacznie robić.
Czy ktoś miał podobne problemy z pompą paliwa, zamierzam kupić nowy wkład do pompy na Allegro lub w sklepie moto na zamówienie- koszt około 290 zł. Zastanawia mnie sam fakt uszkodzenia pompy po tak małym przebiegu. Gwarancja już się skończyła.
a to napewno pompa a nie filtr paliwa ?? gdzieś był temat o terkotaniu filtra ... starsze modele były na 6.4 bara bodajże, a poprawione na 6.6bara (czy jakoś tak, bo teraz już nie pamiętam) :idea:
SPOT Poznań: ..... ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Napewno pompa paliwa, podniosłem kanapę i jest tam pod wykładziną dojście do pompy , tam ją dobrze słychać. Dziwne że jak dodam gazu to jest normalnie.
Używanych nie chcę, mam obawy że kupię w takim lub podobnym stanie jak moja.
Na anglojęzycznej stronie znalazłem tą pompę za 150 USD. U nas gdzieś około 970 zł.
opłaca się kupić sam wkład do pompy i samemu wymienić.
zenek127, a gdzie w Tsi jest filtr paliwa? Bo moze jest "przypchany" i pompka "ciezko" pracuje....na wolnych. Ja bym zaczał od filtra. Patrzac na ceny filtrów w IC to Bosch 153 zł, Knecht 95zeta, a filtron 80
To mi do głowy nie przyszło, filtr paliwa jest pod podłogą po stronie pasażera , taka opcja też jest możliwa.
Odczekam kilka dni, kupię nowy filtr paliwa wymienię i napiszę czy pomogło.
Witam,
dziękuję wszystkim za pomocne rady, dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i wszystko super.
Terkotania nie ma i silnik chodzi ciszej bez szarpania, wcześniej co chwila były takie nierówne szarpnięcia, teraz jest tak jak kiedyś po pierwszym wyjeździe z salonu. Dobrze że nie kupiłem pompy paliwa.
Pozdrawiam
piotrek_os, oni wiedzą co nie gra, tylko kolega może na jakiegoś niezorientowanego trafił. Jeśli jest terkotanie to problem leży po stronie zaworku zwrotnego wpadającego w wibracje. Teraz jest on zamontowany w filtrze, a przedtem był filtr doczepiany do niego.
Komentarz