rafiki, w razie czego tak. Bez powodu szkoda prądu... :wink:
[O2] Po Wymianie Turbo dalsze problemy!!!
Zwiń
X
-
[O2] Po Wymianie Turbo dalsze problemy!!!
Witam.
Tak jak napisałem, że wymieniłem turbo bo stare zasysało olej z silnika i był całkowity brak mocy.
Po wymianie stwierdziłem, że auto jeśli jest zimne to dłużej trzeba kręcić zanim zaskoczy i nie pracuje równo tak jakby nie palił na wszystkie tłoki dodatkowo słychać było delikatne stuki z silnika, no i kopciło z tłumika na biało niebiesko.
Oddałem do mechanika:
Wymieniono świece żarowe przy okazji sprawdzono kompresje,
podpięto komputer stwierdzono, że pierwszy wtrysk nie podaje prawie paliwa, a na drugim wtrysku nie jest dostateczna dawka paliwa, ustawiono je.
Autko pali bez problemu ale na początku nie pracuje równo i gdy jest zimny chwilę kopci na biało niebiesko.
Potem się wszystko normuje.
Został delikatny równomierny stukot z silnika, podobno jest to dwumasa.
Za dwa tygodnie umówiłem się jeszcze raz do mechanika mają wymienić całe sprzęgło z dwumasą i zobaczyć wtryski.
Ma ktoś może inne pomysły.
-
-
Na odległość nie
. Sprawdzcie rozrząd
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
plus do tego kąt ustawienia wtryskuZamieszczone przez rOBERTO795Na odległość nie
. Sprawdzcie rozrządsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemik...chyba kąt synchronizacji..... :wink:Zamieszczone przez piramidaplus do tego kąt ustawienia wtryskuZamieszczone przez rOBERTO795Na odległość nie
. Sprawdzcie rozrząd
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Według tego co dostałem z warsztatu na piśmie to na wszystkich tłokach takie same po 20bar, ale nie wiem czy na zimnym czy na ciepłym silniku, przypuszczam, że na zimnym, ale mogę się mylić.Zamieszczone przez lilokrzys1977,
Moim zdaniem szklanki
A jaką miał kompresje na poszczególnych cylindrach i czy kompresja była sprawdzana na rozgrzanym lub zimnym silniku
Komentarz
-
Komentarz