Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Po Wymianie Turbo dalsze problemy!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Po Wymianie Turbo dalsze problemy!!!

    rafiki, w razie czego tak. Bez powodu szkoda prądu... :wink:
    MaciekKCH

  • #2
    [O2] Po Wymianie Turbo dalsze problemy!!!

    Witam.
    Tak jak napisałem, że wymieniłem turbo bo stare zasysało olej z silnika i był całkowity brak mocy.
    Po wymianie stwierdziłem, że auto jeśli jest zimne to dłużej trzeba kręcić zanim zaskoczy i nie pracuje równo tak jakby nie palił na wszystkie tłoki dodatkowo słychać było delikatne stuki z silnika, no i kopciło z tłumika na biało niebiesko.
    Oddałem do mechanika:
    Wymieniono świece żarowe przy okazji sprawdzono kompresje,
    podpięto komputer stwierdzono, że pierwszy wtrysk nie podaje prawie paliwa, a na drugim wtrysku nie jest dostateczna dawka paliwa, ustawiono je.
    Autko pali bez problemu ale na początku nie pracuje równo i gdy jest zimny chwilę kopci na biało niebiesko.
    Potem się wszystko normuje.
    Został delikatny równomierny stukot z silnika, podobno jest to dwumasa.
    Za dwa tygodnie umówiłem się jeszcze raz do mechanika mają wymienić całe sprzęgło z dwumasą i zobaczyć wtryski.
    Ma ktoś może inne pomysły.

    Komentarz


    • #3
      Na odległość nie . Sprawdzcie rozrząd
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Na odległość nie . Sprawdzcie rozrząd
        plus do tego kąt ustawienia wtrysku
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez piramida
          Zamieszczone przez rOBERTO795
          Na odległość nie . Sprawdzcie rozrząd
          plus do tego kąt ustawienia wtrysku
          ...chyba kąt synchronizacji..... :wink:
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            krzys1977, czy stare turbo miało jakieś widoczne uszkodzenia wirnika(-ów) :?:
            Spalanie śr. 6,2 ON Soft Made by Tune-Up

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66476

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez sziaba
              krzys1977, czy stare turbo miało jakieś widoczne uszkodzenia wirnika(-ów) :?:
              Tak. Wirnik miał luzy na wirniku łopatki obcierały o obudowę turbo.

              Komentarz


              • #8
                krzys1977,

                Moim zdaniem szklanki

                A jaką miał kompresje na poszczególnych cylindrach i czy kompresja była sprawdzana na rozgrzanym lub zimnym silniku
                Daniel

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez przemik
                  Zamieszczone przez piramida
                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                  Na odległość nie . Sprawdzcie rozrząd
                  plus do tego kąt ustawienia wtrysku
                  ...chyba kąt synchronizacji..... :wink:
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez lilo
                    krzys1977,

                    Moim zdaniem szklanki

                    A jaką miał kompresje na poszczególnych cylindrach i czy kompresja była sprawdzana na rozgrzanym lub zimnym silniku
                    Według tego co dostałem z warsztatu na piśmie to na wszystkich tłokach takie same po 20bar, ale nie wiem czy na zimnym czy na ciepłym silniku, przypuszczam, że na zimnym, ale mogę się mylić.

                    Komentarz


                    • #11
                      Wytarty walek? Czesta przypadlosc (te walki to teraz chyba z marchewek strugaja...)
                      pozdrawiam

                      Diagnostyka i tuning
                      hybrydowe wtryski i turbiny
                      programy na ulice jak i do sportu

                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                      www.tune-up.pl

                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez krzys1977
                        takie same po 20bar
                        No to szału niema , na ciepłym powinno być od 25 do 30

                        Sprawdź wałek i zawory
                        Daniel

                        Komentarz


                        • #13
                          A jeśli na zimno było to ile powinno być???

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez krzys1977
                            A jeśli na zimno było to ile powinno być???
                            Na zimnym od 1 do 4 mniej
                            Daniel

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X