Zamieszczone przez rodaczek
przepustnica 1.6 + Gaz
Zwiń
X
-
przepustnica 1.6 + Gaz
Witam
Mam małe pytanie odnośnie przepustnicy i problemami z jakimi się spotkałem
Samochód 3 razy w servisie (30000 km przejechane) na czyszczenie przepustnicy wymiana silnika krokowego - wymiana przewodów odmy - problemem było brak mocy i falujące obroty na biegu jałowym od 0 do 1500 - praktycznie auto nie nadawało się do jazdy.
Czy to jest zanany problem z tymi silnikami 1.6 czy to zależy od wersji silnika - w servisie twierdzą również że od jakości gazy - jak dla mnie to chyba nie do końca jest prawda przecież jest filtr.
Czy co 10000 będę musiał czyścić przepustnicę.
Dzięki za wszelkie info
Pozdrawiam
kinkin
-
-
Może drobiny oleju wydmuchiwane z odmy.
Co do szarpania/falowania BSE - temat znany: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ght=1.6+szarp*Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
ale czy to jest normalna przypadłość tego silnika czy jest to spowodowane jakimś czynnikiem - uszkodzeniem -stylem jazdy niewłaściwym olejem itp. przecież co 10000 tyś nie będę czyścił przepustnicy. a odnośnie szarpania to było to w trakcie jazdy lub podczas ruszania objaw - chwilowy brak mocy.kin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kinggna różnych często trasa po 120 km i jazda miejska - myślę że to chyba nie ma znaczenia - co jest powodem wytwarzania majonezu w silniku? - bo to może a nawet jego nadmiar może mieć wpływ.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kinggnie ma takiej opcji większość jazda to ponad godzinę
Ja na swoim zrobiłem 240tkm iw zimę przy niskich temperaturach majonezu miałem tyle co by starczyło na posmarowanie rąk by nie pękała skóraILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Może rzeczywiście Castol coś nie halo i tak się dzieje
Może temperatura silnika ale auto sprawdzane przez 4-tygodnie w ASO chyba by doszli
Na wskaźniku temperatura zawsze w tym samym miejscu porównywałem z inną octavią też w tym miejscu - zero wycieków płynu.
Wydaję mi się że tu coś konstrukcyjnie jest nie tak i to powoduje wytwarzanie dużej ilości pary wodnej w silniku - tym bardziej że majonez jest u wszystkich i pewnie niezależnie czy na krótkich trasach czy na długich - jest i to on powoduje problemy z odmą i resztą - ale co z zabrudzeniem przepustnicy po 30 000 tyś - dwa razy czyszczona coś chyba nie tak.
W starym Lanosie może też był majonez ale żadnych problemów nawet po 150 tyś nie było.
[ Dodano: Sro 22 Maj, 13 01:40 ]
No i jest odpowiedź po kilku miesiącach naprawy - świeca lub świece
Może się przyda
pozdrawiamkin
Komentarz
-
Komentarz