Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przepustnica 1.6 + Gaz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przepustnica 1.6 + Gaz

    Zamieszczone przez rodaczek
    czarny_wwa, spoko robreg przyjeżdża. Może Tobie osobiście się nie przedstawił :P ale bywa ostatnio często. Szczególnie jak jest Adam vel. piotrekgdy
    To już wiem o kogo chodzi. Kilka razy rzeczywiście mieliśmy okazję się widzieć.

  • #2
    przepustnica 1.6 + Gaz

    Witam
    Mam małe pytanie odnośnie przepustnicy i problemami z jakimi się spotkałem
    Samochód 3 razy w servisie (30000 km przejechane) na czyszczenie przepustnicy wymiana silnika krokowego - wymiana przewodów odmy - problemem było brak mocy i falujące obroty na biegu jałowym od 0 do 1500 - praktycznie auto nie nadawało się do jazdy.
    Czy to jest zanany problem z tymi silnikami 1.6 czy to zależy od wersji silnika - w servisie twierdzą również że od jakości gazy - jak dla mnie to chyba nie do końca jest prawda przecież jest filtr.
    Czy co 10000 będę musiał czyścić przepustnicę.
    Dzięki za wszelkie info
    Pozdrawiam
    kin
    kin

    Komentarz


    • #3
      Jakby to była instalacja podciśnieniowa czyli z mikserem, to wówczas syf z gazu brudzi przepustnicę i kol. ssący.
      W przypadku sekwencji nie ma takiej możliwości (wtryskiwacze są za przepustnicą).
      Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
      FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

      Komentarz


      • #4
        to co tak brudzi przy tak małym przebiegu ?
        kin

        Komentarz


        • #5
          Może drobiny oleju wydmuchiwane z odmy.

          Co do szarpania/falowania BSE - temat znany: Forum - Octavia Club Polska
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz


          • #6
            ale czy to jest normalna przypadłość tego silnika czy jest to spowodowane jakimś czynnikiem - uszkodzeniem -stylem jazdy niewłaściwym olejem itp. przecież co 10000 tyś nie będę czyścił przepustnicy. a odnośnie szarpania to było to w trakcie jazdy lub podczas ruszania objaw - chwilowy brak mocy.
            kin

            Komentarz


            • #7
              kingg, na jakich odcinkach najczesciej uzywasz auta ?
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                na różnych często trasa po 120 km i jazda miejska - myślę że to chyba nie ma znaczenia - co jest powodem wytwarzania majonezu w silniku? - bo to może a nawet jego nadmiar może mieć wpływ.
                kin

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez kingg
                  na różnych często trasa po 120 km i jazda miejska - myślę że to chyba nie ma znaczenia - co jest powodem wytwarzania majonezu w silniku? - bo to może a nawet jego nadmiar może mieć wpływ.
                  generalnie niedogrzanie silnika. ject tego wiele na forum
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz


                  • #10
                    nie ma takiej opcji większość jazda to ponad godzinę

                    [ Dodano: Sro 10 Kwi, 13 13:38 ]
                    A temat chyba nie jest aż tak znany w OII ponieważ znalazłem na temat przepustnicy tylko dwa posty e tym jeden mój
                    Może w OI jest więcej ale przecież to inna przepustnica.
                    kin

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez kingg
                      nie ma takiej opcji większość jazda to ponad godzinę
                      to że jeździsz przez godzinę wcale nie oznacza, że masz właściwie temperaturę silnika i jest on dogrzany. a majonez powoduje zatykanie przewodów i dalsze usterki. Może też należałoby sie zastanowić nad zmianą oleju bo może coś jest z nim nie halo. Podłącz auto pod komputer może jakieś błędy się zapisały?
                      Ja na swoim zrobiłem 240tkm iw zimę przy niskich temperaturach majonezu miałem tyle co by starczyło na posmarowanie rąk by nie pękała skóra
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez tomus7
                        Może też należałoby sie zastanowić nad zmianą oleju bo może coś jest z nim nie halo
                        u mnie po zmianie na olej Total 5w40 przez zime majonez nie wystapił
                        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez kingg
                          problemem było brak mocy i falujące obroty na biegu jałowym od 0 do 1500 - praktycznie auto nie nadawało się do jazdy
                          a wtryski gazu sprawne?
                          SATYNOWA O2 Tour
                          Z pozdrowieniami
                          Bartek

                          Komentarz


                          • #14
                            Może rzeczywiście Castol coś nie halo i tak się dzieje
                            Może temperatura silnika ale auto sprawdzane przez 4-tygodnie w ASO chyba by doszli
                            Na wskaźniku temperatura zawsze w tym samym miejscu porównywałem z inną octavią też w tym miejscu - zero wycieków płynu.
                            Wydaję mi się że tu coś konstrukcyjnie jest nie tak i to powoduje wytwarzanie dużej ilości pary wodnej w silniku - tym bardziej że majonez jest u wszystkich i pewnie niezależnie czy na krótkich trasach czy na długich - jest i to on powoduje problemy z odmą i resztą - ale co z zabrudzeniem przepustnicy po 30 000 tyś - dwa razy czyszczona coś chyba nie tak.
                            W starym Lanosie może też był majonez ale żadnych problemów nawet po 150 tyś nie było.

                            [ Dodano: Sro 22 Maj, 13 01:40 ]
                            No i jest odpowiedź po kilku miesiącach naprawy - świeca lub świece
                            Może się przyda

                            pozdrawiam
                            kin

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X