Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Dziwne zużycie tarcz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Dziwne zużycie tarcz

    nie rozumiesz
    chodzi o usunięty DPF...

  • #2
    [O2] Dziwne zużycie tarcz

    Jak widac na zdjęciu co jest przyczyna takiej eksploatacji bardzo dziwnej tarcz hamulcowych??? Powieddzie wymieniając tarcze na nowe jest sens wymieniac osłonę tarcz hamulsowych na nowe bo mam srasznie przerdzewiałe czy zostawic bez ?
    Załączone pliki
    Elektronika,SSWiN,CCTV,Informatyka,Akwarystyka

    Komentarz


    • #3
      Moze zacznij używać hamulców a nie tylko silnikiem. Tarcza zgniła, potem ją zgrzałeś bo jest fioletowa i tak w kółko. Warto wymienić te tarcze kotwiczne ponieważ ich brak przyśpiesza niszczenie (rdzewienie) tarcz.

      Pozdrawiam MArcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz


      • #4
        A co tam za klocki masz założone? Masz chyba złożone za małe klocki, lub coś z nim nie tak. Klocek powinien stykać się z tarczą na całej powierzchni. Hamulce są w beznadziejnym stanie. Wymień również osłony tarcz.

        Komentarz


        • #5
          jak nie założysz osłon to po wymianie tarcz na nowe (myślę że to zrobisz) po jakimś czasie będziesz się denerwował że przy hamowaniu będzie autem szarpało
          a tak apropo gdzie te auto stało że tak tarcze zarosły :shock: nawet klocek nie dolega całkowicie do tarczy

          Komentarz


          • #6
            tarcze nie są "używane" w całości,bo kiedyś auto musiało stać dlużej,tarcze zardzewiały i najnormalniej w świece je zżarło i jest wgłębienie na obwodzie.
            Wymiana kompletu+osłony i używanie hamulców
            Moje projekty car detailingowe
            VW Touran 2.O TDI
            BMW X6 35d
            więcej na PW

            Komentarz


            • #7
              Auto jezdzilo w dani. A co do uzywania hanulcow to urzywam ich. Tarcze juz mam zamowione boscha oslony tez niestety tylko w orginale wystepuja. W weekend majowy akcja podmiana. Wczoraj z ciekawosci podgladalem jak wyglada klocek,i klocki sa dobrej dlogosci bo scieraja nawet na tym pordzewialym. Klocki wymoenial jeszcze poprzedni wlasciciel w dani. Sa jakies problemy przy wymianie tarcz i tych oslon?
              Elektronika,SSWiN,CCTV,Informatyka,Akwarystyka

              Komentarz


              • #8
                Niepowinno być problemów z wymianą, dobrze dopasuj kluczyk na tej małej srubce na tarczy spryskaj jakimś preparatami i spróbuj. Dobrze jest uderzyć w ta śrubke. Będziesz pewnie miał trochę kłopotów z tymi srubkami od osłon. Niezapomnij dobrze wyczyścić piastę przed założeniem nowych tarcz, jak masz smar miedziany to posmaruj miejsce gdzie dolega tarcza do piasty. Mam nadzieję że klocki też idą nowe. Znam takich magików co oszczędzali i dali na nowe tarcze "dobre" stare klocki.

                Komentarz


                • #9
                  Problemów z wymiana nie ma..Na forum touran klubu.pl jest mój manual dotyczący swapa na 312mm połączony z wymiana tarcz.

                  Mam nadzieje ze wymieniasz komplet z klockami, bo nic o nich nie napisałeś. Jest to konieczne! przy nowych tarczach.
                  Moje projekty car detailingowe
                  VW Touran 2.O TDI
                  BMW X6 35d
                  więcej na PW

                  Komentarz


                  • #10
                    Oczywiście że tarcze razem z klockami. ładuje bosha do auta. Nie należe do oszczednych że same tarcze, auto to moje bezpieczeństwo. A jaki klucz pasuje do tych osłon? Aż taki może byc z nimi problem? Biorę się za to w piątek. Muti a możesz podac linka na pw.
                    Elektronika,SSWiN,CCTV,Informatyka,Akwarystyka

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez picia136
                      ładuje bosha
                      czyli spowalniacze
                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                      Komentarz


                      • #12
                        Czyli to co w serii.

                        Po co komus kto jezdzi normalnie pchac sie w jakis cudowne tarcze.

                        Uklad 288 ATE 54 daje rade z BKD bez problemu. Co innego FS III :lol:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Czyli to co w serii.

                          Po co komus kto jezdzi normalnie pchac sie w jakis cudowne tarcze.

                          Uklad 288 ATE 54 daje rade z BKD bez problemu. Co innego FS III :lol:
                          i mnie się również tak wydaje.
                          a u mnie właśnie przeskoczyło 128tyś na ori zestawie z przodu :szeroki_usmiech . i dalej jedzie...
                          sam się dziwię bo jeszcze w żadnym aucie tyle nie zrobiłem.. :?
                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                          GVI 1.4TSI
                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                          Komentarz


                          • #14
                            mariuszpolice ponad miesiąc minął od twojego postu. Mam nadzieję, że picia136 nie posmarował styku tarcz z piastą. Nie należy tego miejsca niczym smarować, tylko dokładnie oczyścić.

                            Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                            Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                            Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                            Komentarz


                            • #15
                              gradek, nie posmarujesz to potem życzę powodzenia w odklejaniu tarczy od piasty.... Tylko że musi to być smar odporny na wysokie temperatury.
                              Poza tym smar powoduje lepsze odprowadzanie ciepła od tarczy do piasty i dalej co jest porzadane. Szybciej chlodza się hamulce.

                              Pozdrawiam.
                              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                              Komentarz


                              • #16
                                Kicer zobaczymy jak jutro pójdzie mi z demontażem fabrycznych tarcz z tyłu w mojej O2. Nawet Adam K. w znanym programie tłumaczył, że tarcze montujemy na oczyszczoną i niczym nie smarowaną powierzchnię.

                                Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                                Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                                Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                                Komentarz


                                • #17
                                  ja tam smarowałem, delikatnie cieniutka warstwa, miedziany w sprayu
                                  w 1.9 tarcze zdejmiesz bez ściągania zacisku

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X