następne modzenie :szeroki_usmiech
[O2] Cieknie z miski olejowej
Zwiń
X
-
[O2] Cieknie z miski olejowej
no i dzięki niezauważonej pomocy osób trzecich przy dokręcaniu korka od oleju :evil: niestety ale teraz cieknie
było to dwie wymiany temu, przejeździłem rok no i dzisiaj zobaczyłem dokładnie że gwint trochę ucierpiał
co z tym najlepiej zrobić oprócz wymiany miski na nową :?:
myślę że jakieś uszczelniacze nie są dobrym pomysłem
jedynie gwintować ale czy się uda i będzie ok, a jak tak to na większy, czy jakaś tulejka czy jak :?:
-
-
Cześć.
Najlepszym wyjściem będzie przegwintowanie na większy wymiar. Ale żeby nie było problemów z opiłkami powinno się zdjąć miskę olejową.
Nowy korek to koszt kilku zł. Gorzej z gwintownikiem - od 50 zł w górę.
Możesz pokusić się o taki zestaw: Zestaw naprawczy (link poglądowy) lub bardziej wypasiony
zestaw duży
Muszę tylko sprawdzić jaki jest oryginalny gwint (nie wiem na 100% - chyba M14) i podam tobie kolejny na jaki można przejść (pewnie M17x1,5).
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
czyli najtańszym i pewnym wyjściem będzie kupienie używanej miski
źle będzie nagwintowane to dupa
a i tak miskę muszę do tego zdjąć
a jak mam zdjąć, no to...
w sumie już ją prawie mam, do tego od strony paska delikatnie zapocone jest
wszystko poodkręcałem, tylko silikon mocno trzyma, a nie mogę młotka gumowego znaleźć
także jutro muszę miskę kupić, silikon i nową śrubę żeby być gotowy na sobotę do działania
a czas mam do 10:00 tylko
po głębszej analizie to z gwintu mało zostało, zacząłem wyciągać szczypcami to na całej szerokości poszło
będzie ok ?
[ Dodano: Czw 13 Cze, 13 22:52 ]
a, jaki klucz jest do czujnika poziomu oleju :?:
Komentarz
-
-
Nedar, akurat mam takie do czujnika, chyba kiedyś kupiłem jak do łączników potrzebowałem
ale sprawa inaczej się potoczyła
rano podjechałem do roboty zapytać się o silikon bo w VW 90zł i na jutro, a skoda od 9.00 czynna
no i przy okazji chłopaki popatrzyli, dostałem namiar do ślusarza w okolicznej wiosce więc szybko w samochód i do niego :diabelski_usmiech
ciężko było ustawić kąt żeby idealnie nagwintować ale udało się, koszt magiczne 10zł
śruba do kompletu znalazła się w robocie (od prawie nowej skrzyni biegów) :szeroki_usmiech
silikon kupiłem w drodze powrotnej w skodzie, ale co się okazało to co podaje elsa do wymiany to nie było D 176 404 A2, drugi numer D 176 600 A1 (gdzieś w elsie znalazłem jeszcze) był ale nie chciałem ryzykować czy na pewno podejdzie
na koniec znalazł się D 176 501 A1 (w paczce loctite 5970 :twisted: ) za 62,10
na misce są jakieś mikro pęknięcia przy gwincie, ale wychodzi na to że to po wierzchu jest
na razie zalałem trochę naftą żeby zobaczyć czy cieknie z tych pęknięć i walczę ze starym silikonem co łatwe nie jest :P
Jak będzie wszystko ok to jutro zakładam
Komentarz
-
-
abstinent, jedna uwaga co do zakupów - nr z Twojej miski musi się zgadzać w 100% z nrem na misce, którą kupujesz. Są conajmniej 2 rodzaje misek do BXE i jedna z nich nie pasuje, różni się nieznzacznie kształtem i nie dopasujesz przy skrzyni.
Miałem taką sytuację jak musiałem wymienić swoją. Kupiłem miskę do BXE i dupa, bo 2 końcowe literki się różniły.
PzdrJestem oazą spokoju... pierd... ku..., zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora.
Komentarz
-
-
ta co podałem to jest ten sam numer, ale i tak nie ma znaczenia bo zrobiłem starą
dzisiaj przed 9:00 wisiała już na swoim miejscu
na razie jedynie zrobiła się taka cieniutka warstwa przy korku, ale pewnie dla tego że nie dałem miedzianej tylko zwykłą podkładkę
zobaczymy jak trochę pojeżdżę
dzięki wszystkim zainteresowanym za pomoc
Komentarz
-
Komentarz