[O2FL] Rdza na prograch

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Rdza na prograch

    He he nowe kuraki już dotarły teraz tylko pomalować klapę i będzie git....
    Chłopaki jak ktoś chce coś robić z wydechem,dolotem itp nie koniecznie wersje rajdowe to zobaczcie tego gościa naprawdę mega ogarnięty https://pl-pl.facebook.com/pages/Doc...71039026401354

  • #2
    [O2FL] Rdza na prograch

    Znalazłem kilka wątków rdzy na progach w OI ale żadnego z O2 tym bardzie młodszych FL dlatego zakładam ten.

    Miesiąc temu moja O2FL była na przeglądzie i wymianie klapy w ASO Emida. Wtedy jeszcze nie stwierdzono tego co dziś ukazało mi się na lewym progu. Wcześniej drzwi miały to co widać na zdj. i z braku czasu zamiast wymienić całe drzwi na gwarancji kazałem zrobić szybkie zaprawki. Tak też zrobili, teraz wypatruje wolnego czasu żeby podjechać na wymianę lewe drzwi z przodu na nowe. Będą musieli pomalować też próg bo moim oczom ukazało się to (paczaj zdjęcie).

    Oczywiście nie powinienem tego pokazywać bo potem będę hejtowany przy sprzedaży auta że to zardzewiały złom, nie to co inne igiełki z niskim przebiegiem z otomoto. Trzeba było kupić chlapacze i inne auto :-( Wyżaliłem się, dziękuje.

    Chciałem tylko zapytać czy będę bulił za to czy komuś coś takiego przeszło na gwarancji?
    Załączone pliki

    Komentarz

    • maymer
      Elegance
      • 2010
      • 839

      #3
      namo, to na drzwiach to faktycznie coś nie teges, ale na progu to podejrzewam, że jakiś kamień uderzył i reszta sama po czasie się zrobiła, u mnie wyglądało to zdecydowanie gorzej przez co malowałem próg w O2 przed FL

      EDIT: nie doczytałem ops: nie wiem czy będziesz bulił ale raczej potraktują to jako uszkodzenie mechaniczne

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        #4
        nie wiem jak do tego podejdzie sap, ale jak aso zrobiło zaprawki, to sap może spuszczać, że teraz gwarantem jest wykonawca 'usługi'

        no ale powodzenia i dużo zależy od tego jak podejdzie do tego aso :!:

        btw
        jak u Ciebie z gwarancją?
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          To ten malowany bok ??

          Kto zakladal listwy na progi ?? Zrob zdjecie od drugiej strony drzwi od srodka, jak tam wyglada. Obstawiam ze listwa sprezynuje i zaczela robic co zrobila.

          Do tego dol drzwi zawsze narazony jest na mechaniczne zarysowania od otwierania drzwi na kraweznik, obic o jakis nasyp z ziemi etc.

          Prog jest norma w tym miejscu, jak nie ma chlapaczy, zwlaszcza jak jezdzi sie po drogach roznej jakosci.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Hiszp4n
            Drive
            • 2011
            • 40

            #6
            a myślałem ze tylko u mnie w O2 takie kwiatki
            a chciałem dalej iść w SKODE ale chyba trzeba będzie zmienić marke :evil:

            u mnie prawe drzwi przednie zjadło na rancie, już są po zabiegu u lakiernika ale koleś sie dziwił ze w takim aucie tak drzwi poleciały. Ogólnie lipa na maksa bo to nie było od obicia kamieniem bo mi poleciały w paru miejscach, a chlapacze mam

            Komentarz

            • Biszczu
              RS
              • 2011
              • 5567

              #7
              namo, jeżeli chodzi o rant to niestety ale od kamieni. Nie mając chlapaczy kamienie wydostają się z ogromną prędkością spod kół i uderzają w próg powodując odprysk lakieru
              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

              Komentarz


              • #8
                Maicroft, to nie ten malowany bok. Listę na progu już wymienili i przykleili na nowo przy okazji robienia zaprawek na drzwiach. Widocznie też uważali że od źle założonej listwy może brać drzwi, tamtą listwę też oni zakładali.

                LUKI, ponoć na blachę i lakier jest 5 lat stąd SAP zgodził się wymienić drzwi ale za późno jak czarna wróciła z lakierni.

                No nic, będziemy malować przy okazji wymiany drzwi :evil:

                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Przy montazu listew, trzeba drzwi czasem nieco podregulowac na uszku do gory, bo moga trzec i po zimie jest zonk. Ja resztki dobrej opinni o serwisach typu ASO strzacilem po serwisie naszej nowej t5 , po roku i 20tys byla na przegladzie, zaden ch... z serwisu nie popatrzyl, ze drzwi pasazera sa zle ustawione i tra o prog od drgan w czasie jazdy. Efekt podobny jak na pierwszym zdjeciu z tym, ze zezarlo juz troszke progu tez. A oczywiscie na kartce przeglad blachy odfajkowany. Syf i olewka, jak sam nie ogladniesz z lupa przed zima, na wiosne jestes w du... Bo zwykle zaczyna sie od malej kropki, ktora sam mozesz zdusic w zarodku.
                  ASO omijac szerokim lukiem, bo to na drzwiach przy montazu zderzaka ktos powinien zauzwazyc, nie wyglada to jakby sie dzialo od wczoraj.

                  Komentarz

                  • greg44
                    L&K
                    • 2011
                    • 1198
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    Tippo
                    Jak w OII reguluje się drzwi, odkręcasz na zawiasach i ponowienie dokręcasz, czy coś jeszcze jest?

                    Komentarz

                    • Tippo
                      L&K
                      • 2009
                      • 1349
                      • Octavia III (5E3)
                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez greg44
                      Jak w OII reguluje się drzwi, odkręcasz na zawiasach i ponowienie dokręcasz, czy coś jeszcze jest?
                      Cos jeszcze, to raczej tylko mocowanie zawiasow do nadwozia, lecz regulacja na samym uchu zamka jest spora, zarowno gora dol jak i lewo prawo, w aucie bezwypadkowym spokojnie starczy
                      Lujesz 2 sruby od uszka nasadka spline lub xzn, jak auto nowe to ostroznie zrobisz to nawet torxem, ale jest ryzyko objechania sruby. Tylko delikatnie sie odkreca, bo wewnatrz nie jest to na wspawanej nakretce chyba i jak ci spadnie cos w srodku to powodzenia

                      Komentarz

                      • iFi
                        Elegance
                        • 2012
                        • 906

                        #12
                        Trzeba bardzo uważać na te pieprzone progi plastikowe, bo to chyba normalka, że ASO przykleja je nie do końca dobrze i robią się takie historie jak na zdjęciach. Sam miałem źle przyklejone i lakier został już nieco w jednym miejscu przetarty.

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          Az musze na swoje popatrzec, ktore sam kleilem :roll:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Tichy
                            Rider
                            • 2010
                            • 544

                            #14
                            Panowie, z tymi listwami to przesadzacie - przecież drzwi mają uszczelkę gumową, która chroni rant - widać ją dobrze na załączonych zdjęciach. Poza tym bąble są nie na rancie ale powyżej. Wygląda na naprawę przez dealera lub wadę fabryczną.

                            Komentarz

                            • iFi
                              Elegance
                              • 2012
                              • 906

                              #15
                              Ja tylko piszę jak to było u mnie, gdzie listwa odkleiła się w jednym rogu i drzwi o nią uderzały... Zobaczyłem jak na lakierze był już ślad. Na szczęście tylko powierzchowny. Taka sama sytuacja może się przytrafić gdy listwa będzie źle przyklejona... Między uszczelkę a drzwi też brud się wpycha. Jak do tego dociśnie wszystko listwa to może z czasem wyrobić się miejsce. Takie jest moje zdanie.

                              Komentarz

                              • sparrov
                                Rider
                                • 2012
                                • 378

                                #16
                                W mojej FL ruda też się pojawiła - oba progi od wewnątrz i klapa od spodu. Progi mam zrobione u lakiernika (kilka purchli rudej bylo - masakra), klapę zrobiłem sam, bo tego nie widać na zewnątrz. Na progach mam juz folie 3M wiec mam nadzieję, ze sie sytuacja nie powtorzy.

                                Radzę ci także zajać się podwoziem. Ja w tym roku robilem całe, a goście z warsztatu powiedzieli, że to był ostatni gwizdek

                                A i jeszcze tylne drzwi - uszczelki wytarły od wewnątrz lakier do podkładu. Też sam to zamalowałem.
                                Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

                                Komentarz

                                • vigo12
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 28

                                  #17
                                  Jeżdżę 13 letnią Octavią I , zrobione kilkaset tys. km.Samochód posiadam od nowości i jak na razie robiłem tylko malowanie klapy bagażnika - uszkodzenie mechaniczne lakieru od listwy plastykowej .Mam odbity lakier od kamienia do ocynku na przodzie, niezamalowane od trzech lat i dalej w tym miejscu tylko powierzchowna rdza !!!Cały czas widać ocynk.Owszem jest rdza ale pod maską na wzmocnieniach - ale tylko powierzchownie .Samochód nigdy nie był garażowany.Na wydechach oczywiście też rudy wstawiałem kawałek rury - ale dopiero teraz!!!To co się obecnie wyrabia z jakością samochodów to skandal.

                                  Komentarz

                                  • 2.0-16v Michał
                                    RS
                                    • 2013
                                    • 4038
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • BKD 2.0 TDI 140 KM
                                    • CHZD 1.0 TSI 115 KM

                                    #18
                                    vigo12, niestety muszą na czymś zarabiać. Żony seicento 14 lat i ani jednej rdzewki. :shock:
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                                    przedstawiam smerfetke

                                    Komentarz

                                    • AdamB
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 8039
                                      • Octavia IV (NX3)
                                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez 2.0-16v Michał
                                      Żony seicento 14 lat i ani jednej rdzewki. :shock:
                                      Oj to masz farta.

                                      namo, nakładki za mocno wystają na zewnątrz i wytarły lakier. O ile pamiętam to już na forum był taki przypadek. A co do progów, to u mnie mimo, że mam chlapacze również mam odbicia od kamieni poza polem osłanianym przez chlapacze.
                                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                      Komentarz

                                      • piotrek_os
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 8162
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez 2.0-16v Michał
                                        Żony seicento 14 lat i ani jednej rdzewki.
                                        to ja mam jeszcze audi 80 z 1990 roku i z tego co czytam to spokojnie wygrywa z tymi 0II FL, bo tam rudej brak :diabelski_usmiech
                                        A, że ostatnio kilka ogladałem 0II to za chiny ludowe mogą nie dożyć "pełnoletności" w oryginale blacharskim.
                                        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                        Komentarz

                                        • vigo12
                                          Classic
                                          • 2009
                                          • 28

                                          #21
                                          Ja mogę tylko dodać że mam zamiar jeździć swoją Octavką do bólu, czyli do jej śmierci technicznej. Czytanie tego forum jeszcze bardziej mnie w tym przekonaniu utwierdza.Jestem swojego samochodu mimo jego przebiegu, pewny jak nówki . Stary zadbany diesel jest teraz na wagę złota.

                                          Komentarz

                                          • AdamB
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 8039
                                            • Octavia IV (NX3)
                                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez vigo12
                                            Czytanie tego forum jeszcze bardziej mnie w tym przekonaniu utwierdza.Jestem swojego samochodu mimo jego przebiegu, pewny jak nówki . Stary zadbany diesel jest teraz na wagę złota.
                                            A co to ma wspólnego z korozją karoserii obitej od kamieni czy obtartej od źle zamontowanej listwy??
                                            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                            Komentarz

                                            • Biszczu
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 5567

                                              #23
                                              AdamB, bo w Dieslach nie ma rdzy :lol:
                                              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                              Komentarz

                                              • AdamB
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 8039
                                                • Octavia IV (NX3)
                                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Biszczu
                                                AdamB, bo w Dieslach nie ma rdzy :lol:
                                                W starych dieslach nie ma rdzy, bo 1.4TSI to rdzewieje od samego patrzenia :lol:
                                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                                Komentarz

                                                Pracuję...