[O2] dymi na niebiesko ale.....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • micnur
    Ambiente
    • 2008
    • 109

    [O2] dymi na niebiesko ale.....

    Zamieszczone przez piotrek_gdy
    oolsztyniak, o ile mi wiadomo zgodnie z przepisami dwukrotne awizowanie i niepodjęcie jest uznane za doręczenie
    a w związku z tym kogo ma ukarać skoro sprawca nie został wskazany ani ustalony?
    Może ukarać właściciela pojazdu na podstawie czego?
    Skoro nikt do winy się nie przyznał to raz, nie wskazał sprawcy to dwa ani nie odmówił wskazania sprawcy to trzy.
    Zamieszczone przez westwi78
    Zamieszczone przez oolsztyniak
    Do sądu Straż Miejska albo Gminna czy też ITD nie ma prawa Cię podać bo nie mogą występować jako oskarżyciel posiłkowy.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomos...ala#BoxWiadTxt
    Zamieszczone przez westwi78

    oczywiście, w przeciwieństwie do porad typu :

    Zamieszczone przez oolsztyniak
    Do sądu Straż Miejska albo Gminna czy też ITD nie ma prawa Cię podać bo nie mogą występować jako oskarżyciel posiłkowy.
    Przecież nie wyssałem sobie tego z palca.



    Zamieszczone przez westwi78
    swoją droga osłabiają mnie te jęki, że pstrykneło mi fotke i co teraz...
    Jedź sobie drogą krajową nr 10, 22 lub 20 i co wiocha zwalniaj do 50 km/h bo nawalone śmietników jest co nie miara.
    Zrobili sobie maszynki do zarabiania pieniędzy i jak będą przychodziły Ci mandaty za przekroczenie prędkości o 12 czy 15 km/h to i Ty dostaniesz białej gorączki szukając jak tu sprawę obejść.
    westwi78 podany przez Ciebie artykuł mogę obalić setką innych potwierdzający moją wersję.
  • loru
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4286
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    [O2] dymi na niebiesko ale.....

    Moja mała żeby mnie powkór..... :evil: zaczęła dymić na niebiesko, czyli spala olej z silnika i tu jest małe ale, dymi tylko po rozgrzaniu silnika, jak jest chłodny to wręcz świeże powietrze z rury wydechowej.
    Pierwsze podejrzenie padło na turbawkę , która była regenerowana, poszła do reklamacji, przyszła inna, założona , to samo , i w sumie to zagadka, jak by turbo popuszczało to po rozgrzaniu powinna teoretycznie mniej dymić a tu sytuacja odwrotna, oczywiście jak jadę to tylko czasami puści czarnego bąka przy bucie no ale to normalne, dramat zaczyna się przy jeździe w korku, podjazd,stop,podjazd,stop i po 2-3 minutach niebieska chmura z tyłu, wiesza chmurka jest jak ruszam bez gazu a mniejsza jak z lekkim gazem, jakieś sugestie mile widziane ? a być może ktoś miał podobny problem i go rozwiązała ?
    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Mojej sugestii nie bierzesz pod uwagę ?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Posprawdzaj szczelność, Sprawdz odme i uszczelnienia na pompkach. A dla pewnośći zloguj 13,18,23.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez robekcool
          Mojej sugestii nie bierzesz pod uwagę ?
          tak jak pisaliśmy na gg , zobaczymy co wyjdzie.
          Zamieszczone przez rOBERTO795
          Posprawdzaj szczelność, Sprawdz odme i uszczelnienia na pompkach
          pompki były zamieniane miejscami, być może tu tkwi problem się zobaczy w warsztacie.
          Zamieszczone przez rOBERTO795
          A dla pewnośći zloguj 13,18,23.
          statyczne ? dynamiczne ? ciepły czy zimny ?
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            pompki były zamieniane miejscami, być może tu tkwi problem się zobaczy w warsztacie.
            A po co?

            statyczne ? dynamiczne ? ciepły czy zimny ?
            Statyczne i dynamiczne cieply.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • loru
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4286
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              pompki były zamieniane miejscami, być może tu tkwi problem się zobaczy w warsztacie.


              A po co?
              jakaś wysoka korekta była na czwartej pompce.
              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Coraz częściej obserwuję, że na 4 cylindrze w silnikach pd korekcje kształtują sie dość wysoko. Zapewne jest to sprawka naszego paliwa. Zależność konstrukcyjna jest powodem tego, że akurat pada na 4.
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  No fakt 4 PD jest "najdalej".
                  loru machnij logi ... bedzie mozna cos wiecej powiedziec
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • loru
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4286
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    logi zrobione wszystko wzorowo, nawet korekty wahały się do max +0,34 , turbo też nie , pompuje prawidłowo, nic specjalnie nie widać na nim, tym bardziej że jest drugie założone i nadal dymi , generalnie po logach wyszło, że nie ma się do czego przyczepić ale.... dotknęliśmy z powrotem tych dwóch pd które były zamieniane miejscami, żadnych pęknięć, kompletnie do niczego nie można było się przyczepić jednakże podczas czyszczenia przed założeniem z jednego z nich podczas przedmuchiwania powietrzem wychodziła mała drobinka oleju, na szybko pojechaliśmy do warsztatu obok który zajmuje się naprawą i regeneracja pd , kupiliśmy jeden podmieniliśmy za ten z którego wyciekało i dymienie zauważalnie się zmniejszyło, teraz mnie czeka postawienia na stół wszystkich 4'rech pd , sprawdzenie i ewentualna naprawa/regeneracja.

                    To co w nich zaczęło przepuszczać to jakieś szpileczki które są w środku ale nie są uwzględnione w zestawie naprawczym od Bosch'a , :roll:
                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                    Komentarz

                    • greg44
                      L&K
                      • 2011
                      • 1198
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Jak są numerowane pompki? Pierwszy pompowtryskiwacz jest od rozrządu, czy od strony Vacum?

                      Komentarz

                      • loru
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 4286
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez greg44
                        Jak są numerowane pompki? Pierwszy pompowtryskiwacz jest od rozrządu, czy od strony Vacum?
                        od rozrządu
                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                        Komentarz

                        • Tatra
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 248
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Ja bym obstawiał wtryskiwacze.

                          " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
                          Pzdr. - 1.6 MPI

                          Komentarz

                          • bobolino
                            Rider
                            • 2010
                            • 392

                            #14
                            Pytanie podstawowe:
                            Czy jedzie toto tak, jak ma jechać, czy odczuwasz brak mocy?

                            Komentarz

                            • loru
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 4286
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Tatra
                              Ja bym obstawiał wtryskiwacze.
                              i w tym kierunku bede szedł dalej z naprawą
                              Zamieszczone przez bobolino
                              Czy jedzie toto tak, jak ma jechać, czy odczuwasz brak mocy?
                              jeździ bardzo ładnie, żadnego odczuwalnego braku mocy.
                              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                              Komentarz

                              • Kicer
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 217

                                #16
                                loru, Przeczytałem Twoje rozwiązanie problemu i przypomniałem sobie o problemie który kiedyś miałem. Tak jak Ty wymieniłem jedną pompkę i do dziś jest ok.



                                Pozdrawiam MArcin
                                Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                                Komentarz

                                • loru
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 4286
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Kicer
                                  loru, Przeczytałem Twoje rozwiązanie problemu i przypomniałem sobie o problemie który kiedyś miałem. Tak jak Ty wymieniłem jedną pompkę i do dziś jest ok.
                                  thx za rade, u mnie jedna pompka została wymieniona i dymienie na niebiesko się zmniejszyło , więc jeszcze jakaś nawala, niestety po nowym roku dalsze prace, teraz , święta i do opłacenia dwa ubezpieczenia.
                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                  Komentarz

                                  • krzynol
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 10965
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #18
                                    panowie - bloki pomiarowe silnika grupa 013 i wszystko widać
                                    ja w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 pompki i teraz mi dymi na wolnych znowu - ostała się ostatnia do wymiany

                                    przy średnio zużytym pompowtryskiwaczu zaczyna się dymienie na biało/niebiesko na wolnych obrotach, korekta dwaki jest w okolicach 1,5-2,5 mg/obrót
                                    przy zużytym mocno, korekta dawki przekracza 3 mg/obrót i i dodatkowo zaczyna trząść silnikiem delikatnie
                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                    poprzednie modele:
                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #19
                                      Zamieszczone przez loru
                                      logi zrobione wszystko wzorowo, nawet korekty wahały się do max +0,34
                                      Krzychu
                                      013 nie zawsze jest wyrocznią w tej materii :wink:
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • krzynol
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 10965
                                        • Superb II combi (3T5)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #20
                                        pewnie że nie, ale punkt zaczepienie trzeba znaleźć
                                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                        poprzednie modele:
                                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                        Komentarz

                                        • Luk@s
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 212

                                          #21
                                          na to mi wygląda, że 013 ważniejsze od 23? - zawsze myślałem, że po "Bipach" można pompki lepiej ocenić
                                          service by Auto Tar

                                          Komentarz

                                          • krzynol
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 10965
                                            • Superb II combi (3T5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                            #22
                                            IMHO bardziej po korektach ilości, niż po koretkach czasu
                                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                            poprzednie modele:
                                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                            Komentarz

                                            • przemik
                                              RS
                                              • 2012
                                              • 1610

                                              #23
                                              Od siebie dodam iż do oceny stanu pompek wymagam 001,004,007,013,018 i 023 - badam wartości oraz korelacje miedzy odczytami.
                                              Przemek
                                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                              Komentarz

                                              • loru
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 4286
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                #24
                                                pompki wróciły z Nadarzyna, wszystkie sprawne, szukamy dalej, jest pewne światełko w tunelu, będziemy testować, jak coś wyjdzie dam znać dla potomnych.
                                                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                Komentarz

                                                • Muti
                                                  Ambiente
                                                  • 2011
                                                  • 199

                                                  #25
                                                  po 2-3 minutach na jałowym otwiera się EGR i jego bym sprawdził i wyczyścił.
                                                  Moje projekty car detailingowe
                                                  VW Touran 2.O TDI
                                                  BMW X6 35d
                                                  więcej na PW

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...