Z telefonu robisz router i przykładowo w orange za 6zł 6GB na dwa miesiące.
[O2FL] 1.6 tdi cr dziwna praca silnika
Zwiń
X
-
[O2FL] 1.6 tdi cr dziwna praca silnika
Cześć.
Jako że jest to mój pierwszy post chciałbym się przywitać.
Od kwietnia jeżdżę OII FL z silnikiem 1.6 TDI CR CAYC z 2009 roku, kupiłem ją z przebiegiem 101 tyś od znajomego więc mam gwarancję że przebieg jest realny.
Od jakiegoś czasu mam problem, a mianowicie po rozgrzaniu się silnika w momencie zatrzymania auta silnik wpada w nierówną pracę na wolnych obrotach. Przegazowanie nie odnosi skutku, pomaga wyłączenie i załączenie silnika - wtedy silnik pracuje już normalnie w danym momencie. Po przejechaniu kilku kilometrów problem powraca.
Czy ktoś z Was spotkał się już z podobnym objawem??
Poniżej wklejam link do filmiku który nagrałem w momencie wystąpienia objawu.
Pozdrawiam serdecznie.
miroli
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo to zaobserwuj przy jakich obrotach na cieplym silniku pojawiaja sie te "dziwne" dzwieki.miroli
Komentarz
-
-
Dziwnych odgłosów brak, a chodzi nierówno dopiero po osiągnięciu optymalnej temperatury czyli kiedy wskazówka jest w pionie. W całym zakresie obrotów jest ok, objawia się to jedynie na wolnych obrotach. Działo się tak przed i teraz po wymianie filtra paliwa, pomyślałem że przyczyną może być paliwo, jednak nie to widać było przyczyną.miroli
Komentarz
-
-
miroli, zawsze jak się rozgrzeje chodzi tak nie równo?
normalne to na pewno nie jest, pierwsze co przychodzi mi na myśl to dopalanie DPF, to można sprawdzić i ewentualnie wyeliminować po podłączeniu pod kompa.
u mnie dopalanie też ma różne objawy, czasem telepie (na jałowych obrotach) silnikiem czasem nie, ale zawsze są wyższe obroty
jeździsz trasy czy krótkie odcinki? może być np tak że jeździsz krótkie odcinki i ciągle przerywasz dopalanie i stąd ciągłe wyższe obroty i nie równa praca bo sterownik za każdym razem próbuje dopalić filtr, później w końcu się wypali i na jakiś czas problem z głowyKodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
wypalanie dpf. tez tak mam
a jak dzieje sie tak czesto znaczy ze masz zajebany dpf i przy kazdym nagrzaniu do odp temp , ecu probuje wypalic dpf
tez tak mam . silnik telepie. jak przylozysz lape do rury wydechowej bedzie takie pierdzenie i spaliny lecą gorące.
mam jednego kolege co ponoc mu wgrali nowy soft ito ustalo ale nie jestem w stanie tego potwierdzic i jest to jednostkowa sprawa
[ Dodano: Czw 14 Lis, 13 10:27 ]
Zamieszczone przez MaicroftNo to nie jest normalne. Normalne to jest 700, a podniesione do 1000 i dziwne odglosy z silnika to najczesciej przygotowanie albo juz samo wypalanie filtra DPF przy cieplym silniku, lub podbicie obrotow przy ladowaniu akumulatora na zimno.
Komentarz
-
-
xtremesystems, trochę mnie wystraszyłeś z opisem dotyczącym awarii DPF, ale mam nadzieje że ten problem nie jest powodem, a raczej nie był powodem tych objawów. Jak pisałem w poprzednim poście chyba znalazłem rozwiązanie problemu... mianowicie, nie wiem do czego służy, ale zauważyłem że rurka w miejscu zaznaczonym czerwoną strzałką była przegryziona chyba przez jakiegoś szczura lub tym podobnego. Po skróceniu rurki w miejscu przegryzienia silnik chodzi bez zarzutu. Od tamtej chwili objawy ustąpiły!! Może ktoś wie do czego ta rurka i (chyba) zawór na niej i do czego służy??
Mam nadzieję że to było przyczyną moich problemów.Załączone plikimiroli
Komentarz
-
Komentarz