Słabe grzanie silnika C.D.N

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robert_5577
    Classic
    • 2016
    • 9

    Słabe grzanie silnika C.D.N

    Zamieszczone przez maksiu
    Ale ogólnie jakoś ciągniemy - pewnie lepiej niż małośląsk :diabelski_usmiech
    Na Picasa przegrywacie sromotnie No ale my mamy człowieka z jajami co tym zarządza :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
  • Marcingminski
    Classic
    • 2013
    • 29

    #2
    Słabe grzanie silnika C.D.N

    Witam , prosze was tylko o to ,abyście opisali po jakich kilometrach wasze furki wchodzą na ok 90 st. bo ja dzis wymieniłem co prawda na stary i myślałem że bedzie lepiej lecz nic z tego jest jeszcze gorzej. nie wchodzi nawet na 70 po 20 km. ( nowy firmy WAHLER) WCHODZIŁ PO OK. 15- 20 KM. To chyba nie jest normalne.... Jutro jade do ASO i kupie org. termo i zobacze .

    Komentarz

    • zadariusz1
      Rider
      • 2011
      • 543
      • Octavia III (5E3)
      • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      Pamiętaj,że auta z silnikami diesla grzeją się bardzo wolno,u mnie w temperaturach oscylujących w granicach do -5 potrzebuję około 12 km aby wskazówka stanęła w pionie i to nie zawsze,czasami potrzeba więcej i mimo tego iż mam dodatkowe dogrzewanie elektryczne to nie wiele to pomaga (oczywiście z nawiewów bardzo szybko leci ciepłe powietrze),ale gdy chodzi dmuchawa to logiczne jest,że ona też w jakiś sposób wychładza silnik

      Komentarz

      • witachu
        L&K
        • 2011
        • 1319

        #4
        Zamieszczone przez Marcingminski
        WCHODZIŁ PO OK. 15- 20 KM. To chyba nie jest normalne
        jeżeli auto nocuje"pod chmurka" i jezdzone jest po miescie na krótkich odcinakch to jest to normalne. mimo ze zimy jako takiej nie ma, ale nocami sa przymrozki. moze byc jeszcze wina po stronie czujnika temperatury chłodziwa. jednak wstrzymałbym sie z tym.
        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

        Auto Detailing: Dream Car Studio
        (znajdź również na fb)

        Komentarz

        • Marcingminski
          Classic
          • 2013
          • 29

          #5
          Witam autko czasami stoi pod chmurką ale często w garażu. Nic to nie zmienia, jak juz sie dogrzeje i np. sie zatrzymam na jakims parkingu to na postoju temperatura spada ,nigdy czegoś takiego nie miałem . Założyłem oryginalny termostan z ASO i pytałem mechanika po ilu km. powinna sie dogrzać do ok. 90 st. i powiedzial ze ok 6-8 km. A ja teraz dokładam do tego jeszcze 10km. Czy mogła by to być pompa wody, żle ustawiony pasek rozrządu ? wymienie jeszcze filtr PP bo coś słabo dmucha. pzdr....

          Komentarz

          • diablo228
            Rider
            • 2013
            • 409
            • Octavia II (1Z3)
            • BVY 2.0 FSI 150 KM

            #6
            filtr pp nie ma nic do grzania się silnika, zagrzanie się silnika diesla do90 st jest uwarunkowane różnymi sprawami jak styl jazdy, odcinek, gdzie auto zaparkowane itd. skoro termostat masz już wymieniony być może właśnie pompa siada, a rozrząd dawno robiony i z pompą ?
            Mastershine - Auto Detailing Studio

            Komentarz

            • witachu
              L&K
              • 2011
              • 1319

              #7
              Marcingminski, jeździłeś wcześniej dieslem?
              OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

              Auto Detailing: Dream Car Studio
              (znajdź również na fb)

              Komentarz

              • diablo228
                Rider
                • 2013
                • 409
                • Octavia II (1Z3)
                • BVY 2.0 FSI 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez witachu
                Marcingminski, jeździłeś wcześniej dieslem?
                dobre pytanie ponieważ wiele osób myśli iż diesel tak samo szybko grzeje się jak auto na PB
                Mastershine - Auto Detailing Studio

                Komentarz

                • Marcingminski
                  Classic
                  • 2013
                  • 29

                  #9
                  Witam , no pewnie że jeździłem i chyba będę jeździł bo fajnie chodzą ale co do rozrządu to nie robiłem nic jak kupiłem, pasek był nowiutki ale wątpię ze było coś więcej wymieniane. Kurka zazwyczaj pompa cieknie a tu nic takiego nie ma miejsca. A może chłodnica jest jakaś inna bo to była chyba od Golfa 5.

                  Komentarz

                  • kadmar
                    Ambiente
                    • 2013
                    • 210
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                    #10
                    Panowie, a czy normalne, że po przejechaniu 30km i na postoju po podkręceniu grzania i dmuchawy w kabinie na maxa, temp silnika z 90 spada do 70?
                    temp zew. -12stC
                    silnik 2.0 TDI BKD

                    Komentarz

                    • piotrek_gdy
                      RS
                      • 2008
                      • 7723
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #11
                      kadmar, zależy czy się otwiera termostat- zawsze jak chłodzenie przechodzi z małego obiegu na duży to temp się obniża :roll:
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz

                      • kadmar
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 210
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez piotrek_gdy
                        kadmar, zależy czy się otwiera termostat- zawsze jak chłodzenie przechodzi z małego obiegu na duży to temp się obniża :roll:
                        ok to jasne, ale czy przy tej temp zew ma prawo temp silnika tak pływać. W stilo 1.9MJTD jak wymieniłem termostat to wskazówka stała pionowo jak ku...s po tygodniowej abstynecji :wink:
                        BKD zagrzal się do pionu po ok 15km, jak dojechałem na miejsce (30km) to włączyłem grzabnie kabiny na maxa i po 3min zauważyłem że wskazówka znacznei opadła. Pytanie czy Wy także coś takiego obserwujecie przy takich mrozach? Czy raczej stoi równo

                        Komentarz

                        • piotrek_gdy
                          RS
                          • 2008
                          • 7723
                          • Volkswagen
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez kadmar
                          czy przy tej temp zew ma prawo temp silnika tak pływać.
                          właśnie przy tej temp może tak się dziać
                          jak jest ciepło to nie zobaczysz różnicy
                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                          Komentarz

                          Pracuję...