Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0 BKD Auto samo zgasło i nie odpala.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2.0 BKD Auto samo zgasło i nie odpala.

    Zamieszczone przez leszekmw
    Zamieszczone przez perfex
    Skonfigurowałem sobie passata 2.0 tdi 150 takiego jakim mógłbym śmigać (gdybym lubił diesle :lol: ) i wyszło mi prawie 120 tys. Wersja trendline z wieloma dodatkami (pakiet z ledami, alu 16, navi, komfortowe grzane fotele, tempomat, kierownica wielofunkcyjna skórzana itp).
    ej...za ~115 wyjeżdżasz superbem platyną a za ~122 platyną z DSG lub 4x4. podejrzewam że trendlinowi do platyny baaaaaardzo dużo brakuje.. :diabelski_usmiech .
    Byle Pastuch Trendline ma w standardzie 3. strefową klimę i front assist...
    Co na to Platyna?
    Moja ex - Łasica
    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

  • #2
    2.0 BKD Auto samo zgasło i nie odpala.

    Witam mam następujący problem. Auto samo zgasło popdczas jazdy, po tym fakcie nie mogę już go odpalić. Kod silnika BKD.
    Przy ujemnych temperaturach miałem problemy z odpaleniem, musiałem go kręcić około 10s aby odpalił i często odpalał pracując chwile na nierównych obrotach. W skodzie wymieniłem wszystkie filtry dwa tygodnie temu, rozrząd około 5 tys. km temu. Akumulator w aucie nowy kręci idealnie.
    Nadmienić muszę iż gdy kręcę go dłużej około 10s to zapala mi się kontrolka czerwona oleju. Dziś auto dałem mechanikowi i po próbie odpalenia auta stwierdził iż do naprawy jest pompa oleju. Twierdzi też iż komputer sam blokuje silnik ponieważ jest owa pompa uszkodzona. Gdy podpinałem skodę do vcds to żaden błąd nie był zgłaszany.

    Czy diagnoza mechanika jest poprawna? Pytam bo nie chcę byc narażony na zbędne koszta oraz chce mieć dobrze zrobiony i sprawny samochód.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez oizo64
      gdy kręcę go dłużej około 10s to zapala mi się kontrolka czerwona oleju
      to normalne

      Zamieszczone przez oizo64
      komputer sam blokuje silnik ponieważ jest owa pompa uszkodzona. Gdy podpinałem skodę do vcds to żaden błąd nie był zgłaszany.
      ale wtedy w komputerze powinny być błędy

      coś z paliwem? próbowałeś go przetrzymać na noc w ciepłym miejscu, żeby wszystko odtajało?
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #4
        jesli problem pojawił sie przy ujemnej temperaturze to problemem może być kiepskie paliwo. i isc dalej tym tokiem, czy nie zamarzło w przewodach paliwowych, czy pompa paliwowa pracuje, czy w filtrze paliwa nie zamarzło. jesli nie to warto sprawdzić swiece i wtryskiwacze.
        Zamieszczone przez oizo64
        rozrząd około 5 tys. km temu
        przed rozrządem tez były takie problemy?
        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

        Auto Detailing: Dream Car Studio
        (znajdź również na fb)

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez krzynol
          Zamieszczone przez oizo64
          gdy kręcę go dłużej około 10s to zapala mi się kontrolka czerwona oleju
          to normalne
          Hi is my boy 8)

          Komentarz


          • #6
            Filtr paliwa rozkręcałem i paliwo tam nie zamarzło, po wymianie rozrządu nie miałem takich objawów. Intuicja mi podpowiada iz to może być zamarznięte paliwo gdzieś w przewodach. Niesprawną pompe paliwa raczej powinno się wykluczyć poniewaz zbiornik z filtrem był cały zalany paliwem zatem paliwo jest tam "tłoczone".

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez oizo64
              komputer sam blokuje silnik ponieważ jest owa pompa uszkodzona.
              Jakoś jak ludzie jeżdżą z uszkodzoną pompą oleju po autostradach i zapaloną kontrolka od oleju to sterownik nic im nie blokuje. Głupie tłumaczenie. Ja prędzej bym obstawiał na uszkodzenie pompowtryskiwacza, tylko zapisał by się błąd. Może po tym samochód miał odłączany akumulator? A pompa w zbiorniku działa, po przekręceniu kluczyka słychać ją i do filtra paliwa leci ropa?

              Komentarz


              • #8
                Właśnie problem w tym że pompę słychać po przekręceniu kluczykiem, akumulator cały czas wpięty więc nie ma mowy o wykasowaniu błęcu. Dziś mi mechanik stawi diagnozę ale dzięki waszym odpowiedziom bardziej się upewniłem w tym co sam sądzę. Napewno napiszę na forum co było przyczyną. Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie.

                Komentarz


                • #9
                  Rozrząd do sprawdzenia, potem BIPy na wtryskach. Jak mechanior nie wie jak sprawdzić na nieodpalającym silniku - zabieraj auto i oddaj do dobrego / prawdziwego mechanika.

                  Komentarz


                  • #10
                    ja bym jeszcze sprawdził kąt ustawienia rozrządu dla pewnosci

                    [ Dodano: Pon 27 Sty, 14 10:24 ]
                    spacewalker, to samo myśleliśmy o rozrządzie w jednej chwili
                    OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                    Auto Detailing: Dream Car Studio
                    (znajdź również na fb)

                    Komentarz


                    • #11
                      Okazało się że winowajcą było paliwo niestety mam zalany cały zbiornik , mechanik mówił też że mam żle ustawiony rozrząd. Mówił coś o synchronizacji rozrządu i wartościach -3 i 8. Dodać muszę iż spalanie mam w normie a wiem że gdyby był żle ustawiony rozrząd to spalanie wzrosło by o 0,5 lub 1 litra. Czy te wskazania mają znaczny wpływ na pracę silnika? ps. mój silnik tez telepocze na biegu jałowym jak u kilku kolegów z forum.

                      Komentarz


                      • #12
                        rozrząd musisz mieć ustawiony na "0" inaczej będą kłopoty z odpalaniem na zimnym lub ciepłym silnikiem.
                        Zamieszczone przez oizo64
                        ps. mój silnik tez telepocze na biegu jałowym jak u kilku kolegów z forum.
                        tzn?
                        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                        Auto Detailing: Dream Car Studio
                        (znajdź również na fb)

                        Komentarz


                        • #13
                          Dokładnie to znaczy że jak chodzi silnik na wolnych obrotach na luzie to trzesie budą, czytałem na forum iż kilka osób tak miało/ma w tym modelu. Wystarczy wcisnąć trochę pedał gazu i trzęsiawka znika.
                          Podobno to objaw konca dwumasy ale ją wymienie jak bardziej da o osbie znać.
                          Dziękuje za pomoc, mechanik zażyczył sobie za uruchomienie auta całe 290 zł wraz z wymianą filtra paliwa na nowy (stary miał całe dwa tygodnie). Cena wydaje mi się lekko z kosmosu, ostatnia wizyta u niego.
                          Pozdrawiam.

                          Komentarz


                          • #14
                            Mam BKD ...juz 200k na liczniku i nic nie telepie .

                            Komentarz


                            • #15
                              oizo64, hmmm... nie wiem o jakim trzęsieniu mówisz - u mnie też jest odczuwalne jak silnik pracuje na wolnych obrotach, ale raczej nie ma to nic wspólnego z dwumasą.
                              Trochę się poprawiło jak wymieniłem poduszkę silnika - na wiosnę jeszcze planuję wymienić 2 pozostałe.
                              Do sprawdzenia także pompki.

                              Kilka razy już było o tym na forum i konkluzja generalnie jest taka, że - ten typ tak ma :szeroki_usmiech
                              Moja Skodzina

                              Skoda Octavia II -
                              Opel Astra III -

                              Komentarz


                              • #16
                                krzygaj, dokładnie TTTM
                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                                przedstawiam smerfetke

                                Komentarz


                                • #17
                                  krzygaj dokładnie mówię o tym trzęsieniu mówili że to dwumasa ale trzymając dystans do tej opinii nie wdaję się w zbędne wydatki i ją wymienie jak da on znać o sobie w typowy dla dwumas objaw.
                                  spacewalker mój ma juz nalatane 240 tys, mam go od 180 tys i nie zapeszając nie mogę narzekać na ten silnik.
                                  Pozdrawiam serdecznie.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Silnik BKD delikatnie kopie w fotel (trzęsie) i niestety TTTM i nic na to nie poradzisz

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez oizo64
                                      spacewalker mój ma juz nalatane 240 tys, mam go od 180 tys i nie zapeszając nie mogę narzekać na ten silnik.
                                      Pozdrawiam serdecznie.
                                      Ja mam swojego od 60k km i to samo powiem.
                                      Bardzo udany model 2005

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        oizo64, jak pada dwumasa to w aucie są odczuwalne mocne wibracje, po wymianie dwumasy czasami lekko posmyra po plecach, ale jak mówią koledzy: TTTM

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X