1.6 BSE MPI STUKANIE ZIMNEGO SILNIKA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ggregorii
    Classic
    • 2013
    • 18

    No właśnie i nic tam nie ma o Seacie z tym co ma 3 zawory. Moze działać ale tez nie wiadomo czy w późniejszym czasie nie zaszkodzi jeszcze bardziej.

    Komentarz

    • pietrek125
      Rider
      • 2012
      • 416
      • Octavia II combi (1Z5)

      Masz przecież kawę na ławę, że wg katalogu pasuje PP465(2 zawory), ale PP461 jest identyczny tylko ma 3 zawory, tak mi dobrali w sklepie fabrycznym PZL-WF w Sędziszowie bo akurat nie mieli PP465... Sam byłem ciekaw czym się różnią i jak widać w opisie, ilością zaworów... w moim BSE jest założony ten 3 zaworowy PP461 i wszytko gra...


      Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
      CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

      Komentarz

      • Kulsi
        Classic
        • 2012
        • 36

        re

        kurcze u mnie też się pojawiły stuki tuż przed pierwszą wymianą oleju, zalałem Millersa 0w40, włożyłem ori filtr i przy porannym uruchomieniu jest cykanie... czasem krócej czasem dłużej, powiem wam szczerze że to zaczyna trochę w**rwiać, a to uszczelki, a to sprężyny, a to cykanie, a to, a tamto... k**wa człowiek kupuje nowe auto chce się cieszyć "niezawodnością" nowego auta a tu takie rozczarowania...


        Koledzy a może cykanie jest spowodowane krótkimi trasami, auto śmiga przeważnie "po mieście" do tego wypady wakacyjne/świąteczne to jedyne dłuższe trasy.

        Komentarz

        Pracuję...