Problem z pompowtryskiwaczem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kriswawa
    Classic
    • 2017
    • 4

    Problem z pompowtryskiwaczem

    Jak wszedłem w adaptacje to w obu bitach była wartość "1" czyli aktywne. Spróbuję wyłączyć bit 6 czy to coś zmieni.

    [ Dodano: Sro 28 Sty, 15 18:08 ]
    No niestety. Mimo zmiany w bicie 6, ryglowanie i tak nie działa. Jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny??
  • kriswawa
    Classic
    • 2014
    • 4

    #2
    Problem z pompowtryskiwaczem

    Witam,
    chciałbym Was prosić o poradę. Dwa dni temu nagle wystąpił u mnie problem z silnikiem, a mianowicie podczas jazdy zaczął pracować na 3 cylindrach. Podjechałem do kumpla i podłączyłem do VAGa - poniżej zamieszam wynik testu pompowtryskiwacza
    023 1cyl -0,94mg/str; 2 cyl. 1,67; 3 cyl -0,09; 4 cyl -0,61
    018 1cyl -11,0; 2 cyl. 1,0; 3 cyl -13,0; 4 cyl -14,0
    za jego radą wlałem do baku Liqui Moly do układów wtryskowych. Po kilku kilometrach silnik zaczął normalnie pracować, ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu problem powrócił i pozostał. Dzisiaj po raz kolejny podłączyłem w warsztacie komputer i mechanik(podobnie jak kumpel) stwierdził, że jest uszkodzony pompowtryskiwacz 2 cylindra(silnik odpala bez problemu).
    Dzisiaj byłem w serwisie specjalizującym się w naprawach układów wtryskowych i mechanik powiedział, że oni są zdania, żeby przejrzeć wszystkie wtryski, bo to wcale nie musi oznaczać, że to jest wina 2 cyl. Zrezygnowałem jednak z naprawy bo minimalny koszt(montaż, demontaż weryfikacja, ewentualne czyszczenie, uszczelki) to 1,5kpln, a maksymalny 3,5kpln.
    W związku z tym chciałbym prosić Was o opinię na ten temat. Czy możliwe jest, żeby problem leżał w niekontaktowaniu na pinach. Czy może możecie polecić warsztat w Warszawie lub okolicach, który miałby bardziej indywidualne podejście.
    Z góry przepraszam za długość posta, ale starałem się wszystko opisać. Pozdrawiam, Krzysiek

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Zrob kompletną diagnostyke VCDSem ukladu wtryskowego.
      Potrzebne logi statyczne na max nagrzanym motorze - 001,004,007,013,018 i 023
      oraz odczyt błędow.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • kriswawa
        Classic
        • 2014
        • 4

        #4
        Niestety dostęp do VCDSa będę miał dopiero w sobotę

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Jesli bys chcial zrobic logi u mnie... szczegoly na PW...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • kriswawa
            Classic
            • 2014
            • 4

            #6
            wyślij proszę jeszcze raz wiadomość na [email protected], bo na pw nic nie dostałem

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10996
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              kriswawa, to raczej ty masz pytać przemika na PW
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • loru
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4286
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Zamieszczone przez kriswawa
                Czy może możecie polecić warsztat w Warszawie lub okolicach, który miałby bardziej indywidualne podejście.
                kolejność wyboru warsztatu dowolna w każdy auto dopieszczą jak należy



                A jak chcesz kupić jeden pd to daj znać na pw , został mi jeden który kupiłem na podmianę do mojego BXE gdy suka dymiła, pompki okazały się sprawne a winowajca gdzie indziej więc mi sztuka pozostała, pd jest sprawny wcześniej jeździł w pasacie też bxe.
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz

                • kriswawa
                  Classic
                  • 2014
                  • 4

                  #9
                  Dzięki loru PD poszło. Dzisiaj przejechałem parę km i jak silnik był zimny to pracował normalnie, ale niestety po rozgrzaniu problem powrócił

                  Komentarz

                  • TomekRs
                    RS
                    • 2011
                    • 1670

                    #10
                    W 1.9TDI tez jest listwa wtryskowa taka jak w 2.0TDI? Bo moze z listwa jest cos nie tak i wtryskiwacz wypada i dlatego raz pracuje dobrze a raz zle.

                    Komentarz

                    • robekcool
                      RS
                      • 2009
                      • 2041
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez octaviars1
                      W 1.9TDI tez jest listwa wtryskowa taka jak w 2.0TDI? Bo moze z listwa jest cos nie tak i wtryskiwacz wypada i dlatego raz pracuje dobrze a raz zle.
                      Paliwo podawane jest przez kanały w głowicy. Zasilanie wtryskiwaczy - wiązka pod pokrywą zaworów. Parametry powiedzą wszystko.
                      www.k-mot.pl
                      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                      Autoholowanie.
                      Robert Kulma

                      Komentarz

                      Pracuję...