eaglemirek, trzeba pogonić Rafała żeby w pierwszym poście tego topicu dopisał datę i godzinę spotkania, bo wstępne info już tam zamieścił nawet podpiął menu :P
inaczej pali na zimny silnik inaczej na ciepły...
Zwiń
X
-
inaczej pali na zimny silnik inaczej na ciepły...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum i posiadaczy OCTAVII.
Jestem posiadaczem od niecałego roku Skody Octavii 1.9 TDI z 2005 roku. Już przy zakupie auta istniał problem z odpalaniem silnika na ciepło ale widocznie auto zrobiło na mnie takie wrażenie że nie zwróciłem na to uwagi. ( miłość od pierwszego ... ) Były właściciel powiedział że wystarczy wymienić czujnik temperatury paliwa i będzie ok. Więc zaryzykowałem i kupiłem auto. Lecz problem pozostał. Zjeździłem praktycznie wszystkie warsztaty w Szczecinie i Policach i nikt nie miał mi pomóc, wiązało się to z ogromnym nakładem finansowym. Mimo tego dalej chcę naprawić to auto. i szukam pomocy u Was drodzy użytkownicy. Nie chcę kolejnego warsztatu który będzie kasował krocie za swoje bezsensowne teorie. POMOCY!!!
Byłem też w serwisie i oni też mi nie pomogli. Sprecyzowali kilka teorii i na tym się skończyło bez sensownego wytłumaczenia dlaczego tak się dzieje???BOLSSS
-
-
Zgodnie z uwagami administratora przenoszę temat do usterek mechanicznych. dalej prosząc o Waszą pomoc... Pozdrawiam.
[ Dodano: Nie 16 Mar, 14 19:13 ]
ok. przepraszam. Jestem nowy i trochę się motam. Poprawię to i zacznę bardziej precyzować temat i lepiej go umieszczać. PRZEPRASZAM.
wracając do tematu może to coś komuś podpowie
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
[ Dodano: Nie 16 Mar, 14 19:15 ]
problem zawsze pojawia się kiedy auto stoi dłużej niż 6h bez ruchu.BOLSSS
Komentarz
-
-
Znajdź kogoś z Vagiem.Do zmiany w silniku i diagnostyki silnika wystarczy zwykły kabel do vaga KKL.Sam taki mam i to zmieniłem w swoim 1,9tdi 105KM.
Niech ci zwiększy dawkę startową.A zrobi to tak:
Silnik-adaptacje wpisze kod 12233-potem blok 1 i niech zwiększy ci do 50.Powinno pomóc."Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal furę w gaz napier..laj"
Komentarz
-
-
dziękuje ...
[ Dodano: Pią 21 Mar, 14 08:31 ]
Problem palenia na ciepło zostało rozwiązany przez zmianę mapy startowej. Jednak cały czas pozostaje problem palenia na zimno. Zamontowałem zaworek zwrotny na wężyku mieczy filtrem paliwa a pompą vacum. Problem ustał na 2 dni potem powrócił. Już nie mam pomysłu na to wszystko. Czy rzeczywiście pompa vacum już jest tak wykonczona że nawet zaworek zwrotny nie pomaga.???BOLSSS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 3rzeci3Dziś wymieniłem filtr paliwa
Podejrzewam jednak albo pompę paliwa albo pompę vaku poniżej film z porannego rozruchu :
https://www.youtube.com/watch?v=FLJd...ature=youtu.be
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 3rzeci3Codziennie mam problem jeśli paliwa jest koło połowy zbiornika jak zalewam na Full zapala od pierwszego ...
Komentarz
-
-
Pozwolę się podpiąć pod temat. Szwagier ma problem z O2 1.9 TDI BJB. Na zimno pali od strzała, na ciepło (ok. 75-80 stopni) po co najmniej 5-6 sekundach kręcenia, a jak już załapie to w momencie uruchamiania silnika słychać coś w rodzaju uderzenia (nie bardzo wiem jak to lepiej nazwać) - im cieplejszy tym trudniej odpalić. Świeży skan z VCDSa poniżej.
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3
Component: R4 1,9L EDC G000SG 6250
Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0E2940231
Coding: 0000071
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 6ED328337962DE6E76F-803B
3 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 48.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 15.3°C
Bin. Bits: 10110000
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 48.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 15.3°C
Bin. Bits: 10110000
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
P0674 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 48.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 15.3°C
Bin. Bits: 10110000
Readiness: 0 0 0 0 0
W czym może leżeć problem?
Komentarz
-
-
Koledzy mam podobny problem , maxidot wyswietla emission Workshop, swieci sie check silnika ta pomaranczowa kontorlka, bledy jakie wyszly to cos z dwiema swiecami i jakis blad CO2 nie wiem o co biega , pozatym na zminym super pali a na cieplym trzeb krecic jak juz zalapie to tlucze silnikiem przez moment . Moj mechanik sprawdzil swece i niby sa ok , pomozcie prosze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BOLSSSZamontowałem zaworek zwrotny na wężyku mieczy filtrem paliwa a pompą vacum. Problem ustał na 2 dni potem powrócił. Już nie mam pomysłu na to wszystko. Czy rzeczywiście pompa vacum już jest tak wykończona że nawet zaworek zwrotny nie pomaga.???
Zawór zwrotny nie pomoże jak gdzieś dostaję się powietrze i paliwo wraca do baku przed zaworem lub przez wężyk powrotny, proponuje sprawdzić przewody, czy na końcach nie są popękań lub zgręmniałe na zacisku. Najczęściej spotykałem się z popękanymi wężami przez zbyt mocne zaciskanie na Cybantach, oryginalne spinki nie ściskają tak bardzo wężyka.
[ Dodano: Czw 10 Lip, 14 14:05 ]
A po przekręceniu kluczyka słychać pompę z baku ?
u mnie po nocy słychać pompę paliwa z baku i taki specyficzny dźwięk, gdy paliwo jest zmieszane z powietrzem (słychać te bąbelki :wink: ), a jak zaraz znów przekręcę kluczyk to słychać tylko pompę i nic więcej, wygląda to tak jakby przez obieg paliwa pompa wytłoczyła powietrze.↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
Komentarz