Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Octavia RS 2.0 Tfsi dziwny odgłos

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda Octavia RS 2.0 Tfsi dziwny odgłos

    Chris11, już powoli będę kończył te dyskusje, ale muszę Cię jeszcze przeprosić, bo nie zauważyłem/zapomniałem, że jeździsz O3 - na serio nie chciałem Cię obrazić ani robić personalnych przytykow. W ogóle uważam, że to miło, że tak cieszysz ze swojego nabytku

    Odnosząc się jeszcze raz do cen i tego, czy rzeczywiście wysoka cena zakupu O3 jest uzasadniona, chciałem zwrócić Twoją uwagę jeszcze na takie aspekty:
    - parę lat temu, przy okazji prezentacji platformy MQB, na której jest zrobiona również obecna Octavia, trabiono, że obniży to koszt produkcji 20-30% (w zależności od konkretnego modelu)!,
    - jeśli orientujesz się trochę w kosztach producenta przy wytwarzaniu samochodu, to na pewno doskonale wiesz, że w tej chwili producenci dokładają, żeby samochody były gorzej wyposażone. Przykładem niech będą szyby na korbke w tylnych drzwiach - jest to dużo droższe obecnie rozwiązanie niż szyby sterowane elektrycznie, a poza tym dochodzą niemałe koszty związane z różnicowaniem wyposażenia...

    Naprawdę nie ma co piac z zachwytu, że ta skoda taka dobra dla klientów jest i w ogóle amazing...

  • #2
    Skoda Octavia RS 2.0 Tfsi dziwny odgłos

    Witam serdecznie,

    wczoraj pojechałem oglądać do niemca Skode Octavie RS 2.0 TFSI, wszystko pięknie auto zadbane tylko przy odpalonym silniku na wolnych obrotach auto wydawało dziwny dźwięk. Jako, że nagrałem filmik z tym dźwiękiem proszę drogich forumowiczów o ekspertyzę tego dźwięku jeżeli będzie to możliwe. Za jakość filmu przepraszam ale dźwięk jest dobrze słyszalny.
    Link do pliku wideo poniżej:


    Pozdrawiam serdecznie

    Komentarz


    • #3
      Rozrzad raczej odpada, ale to silnik na pasku wiec ewentualna wymiana to nic strasznego

      Komentarz


      • #4
        U mnie podobnie hałasowała sprężarka klimy. Można ściągnąć pasek PK i wyeliminować kwestię sprężarki i alternatora.
        1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

        Komentarz


        • #5
          Będę się niedługo rozglądał za OII RS 2.0 benzyna
          Diesel odpada bo jeżdżę głownie po mieście (Warszawa).
          Moje pytanie brzmi jakie zmiany wprowadzono w silniku 2.0 TFSI potem TSi w związku z liftingiem.
          Czy te zmiany wpłynęły na wzrost usterkowości(znalazłem kilka wątków o problemach z łańcuchem rozrządu)? Która wersja jest mniej awaryjna?
          Oraz którą wersję wybrać tą przed liftingiem rozrząd na pasku(jeśli się nie mylę), czy też wyskubać więcej kasy i skusić się na po liftową. Chciałbym zaznaczyć że alternatywą jest jeszcze Leon II w wersji FR 2.0 200KM lub Cupra 240 KM.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X