Chris11, już powoli będę kończył te dyskusje, ale muszę Cię jeszcze przeprosić, bo nie zauważyłem/zapomniałem, że jeździsz O3 - na serio nie chciałem Cię obrazić ani robić personalnych przytykow. W ogóle uważam, że to miło, że tak cieszysz ze swojego nabytku
Odnosząc się jeszcze raz do cen i tego, czy rzeczywiście wysoka cena zakupu O3 jest uzasadniona, chciałem zwrócić Twoją uwagę jeszcze na takie aspekty:
- parę lat temu, przy okazji prezentacji platformy MQB, na której jest zrobiona również obecna Octavia, trabiono, że obniży to koszt produkcji 20-30% (w zależności od konkretnego modelu)!,
- jeśli orientujesz się trochę w kosztach producenta przy wytwarzaniu samochodu, to na pewno doskonale wiesz, że w tej chwili producenci dokładają, żeby samochody były gorzej wyposażone. Przykładem niech będą szyby na korbke w tylnych drzwiach - jest to dużo droższe obecnie rozwiązanie niż szyby sterowane elektrycznie, a poza tym dochodzą niemałe koszty związane z różnicowaniem wyposażenia...
Naprawdę nie ma co piac z zachwytu, że ta skoda taka dobra dla klientów jest i w ogóle amazing...
Odnosząc się jeszcze raz do cen i tego, czy rzeczywiście wysoka cena zakupu O3 jest uzasadniona, chciałem zwrócić Twoją uwagę jeszcze na takie aspekty:
- parę lat temu, przy okazji prezentacji platformy MQB, na której jest zrobiona również obecna Octavia, trabiono, że obniży to koszt produkcji 20-30% (w zależności od konkretnego modelu)!,
- jeśli orientujesz się trochę w kosztach producenta przy wytwarzaniu samochodu, to na pewno doskonale wiesz, że w tej chwili producenci dokładają, żeby samochody były gorzej wyposażone. Przykładem niech będą szyby na korbke w tylnych drzwiach - jest to dużo droższe obecnie rozwiązanie niż szyby sterowane elektrycznie, a poza tym dochodzą niemałe koszty związane z różnicowaniem wyposażenia...
Naprawdę nie ma co piac z zachwytu, że ta skoda taka dobra dla klientów jest i w ogóle amazing...
Komentarz