Ironik, najlepiej, jakbyś wrzucił log do końca, bo pominąłeś najbardziej interesujący sterownik...
[O2] buczenie podczas przyspieszania w okolicy 2tys obr
Zwiń
X
-
[O2] buczenie podczas przyspieszania w okolicy 2tys obr
Witam wszystkich serdecznie. Mam od kilku dni mały problem z o2. Niedawno miałem spotkanie z krawężnikiem uszkodzeniu uległy : wahacz prawy , półoś prawa, koło , ława(sanki)prawa piasta, amortyzator prawy. Wszystkie części wymienione na nowe tylko ława i wahacz używka. Zmienione 2 amortyzatory. Podczas przyspieszania w okolicach 2 tys obrotów słychać taki dziwny dźwięk(buczenie)zbliżone do huczenia łożyska w kole. Przy przekroczeniu ok 2,5 tys jest cisza ,tylko w granicach 2 tys słychać to i tylko podczas przyspieszania. Gdy puszczam pedał gazu -cisza. . Oraz przy około 4-4,5 tys. obrotów wydaje mi się ,iż ten dźwięk też się pojawia. Czyżby podczas uderzenia skrzynia oberwała?
Octavia 2,0 Tdi BKD skrzynia DSGSkoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarłdrzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
-
-
Byłem właśnie u mechanika zajmującego się naprawą skrzyń automatycznych . Powiedział ,że auto trzeba wziąć na warsztat, podnieść i zbadać ale termin dopiero w następnym tygodniu w czwartek. Tak, że muszę na razie czekać
[ Dodano: Sro 26 Mar, 14 11:21 ]
dodam ze na postoju przy przygazowniu nie słychać tego
[ Dodano: Czw 03 Kwi, 14 18:51 ]
Byłem dziś u skrzyniarza . Zbadał auto i stwierdził iż to nie skrzynia. Twierdzi , że ponoć dwumasa zapieczona. Ogólnie wymieniałem ok 60 tkm temu dwumasę ale wiem ,że już nie jest w super stanie. Wcześniej słychać było stukanie a teraz byłby taki objaw? :shock:Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarłdrzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
Komentarz
-
-
coś nie nie tak .... mam podobny problem
[ Dodano: Sob 05 Kwi, 14 10:31 ]
dwu masa dawałaby dźwięk jakby był pedał wciśnięty podczas przyspieszania lub jazdy by nic nie było słychać
[ Dodano: Sob 05 Kwi, 14 10:32 ]
poszukaj sam .... to jest tłumik lub jakiś inny elemnt się poluzował ... dwu masa po 60tys padnieta to by był nowy rekord chyba
Komentarz
-
-
W sumie zauważyłem że ten dźwięk słychać od momentu ruszenia auta tyle że bardzo trzeba się przysłuchać. W granicach 2100 obr/min słychać to potwornie.Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarłdrzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
Komentarz
-
-
LEON119, wydaje mi sie ze przy takim dzwonie bardzo mozliwe ze skrzynia dostala po tylku. Sam borykam sie z podobnym problemem w swojej O2. W moim przypadku to 6 biegowy manual w 2.0 FSI i dzwiek bardziej przypomina "tyrkotanie" podobne do odglosu rozciagnietego lancucha.
Kilka dni temu wymienilem sprzeglo i DMF-a. Niestety zadnej poprawy. Dzwiek tak jak u ciebie pojawia sie przy przyspieszaniu na kazdym biegu. Podobno bolaczka mojej skrzyni jest padajacy dyferencjal. Mam zamiar jeszcze chwilke pojezdzic zaoszczedzic troche kasy i oddac skrzynie do regeneracji ew kupic juz zregenerowana. Oby tylko wczesniej dyf nie wyszedl bokiem skrzyniObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
LEON119, moze glupie pytanie i nie na miejscu, ale sprawdzales przednie i tylne lozyska ??? Nam kiedys przytrafil sie taki przypadek ze za Chiny nie wiedzielismy co jest grane z autem. Stawialismy na skrzynie. lozyska, polosie. Auto spedzilo kilka dni w warsztacie w koncu zmienilismy opony z przodu do tylu i okazalo sie ze trafilismy. Taka ciekawostka z mojej strony.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Moze ten link jakos Cie nakieruje DSG
W przypadku mojego auta tez juz trace pomysly i cierpliwosc Mozliwe ze najdalej za 2 tyg zrzuce skrzynie i odesle do regeneracji ;/Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
juz poprawionysorki
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Witam Panowie,
szukam "specjalisty" w sensie dosłownym specjalisty od skody w poznaniu lub okolicy!
Posiadam OII 2009 kombi FL 1.9 BXE, auto z przebiegiem 135 tys kupiłem w września 2013, teraz 140 tys w między czasie problemy(wymiana) turbiny, sprzęgła, wiązki, uszczelki pod kapą...
turbiną zajeli się panowie z swadzimia turbina wg nich jest sprawna, ale auto nie miało mocy sprawa zakończyła się zakupem innej - która wyła jak karetka - po reklamacji i wymianie na kolejną auto jedzieę słychać jak lekko gwiżdże i w momencie dodawania gazu słychać drżenie jakieś metalowej blach (brak nakrętki na osłonie przy turbinie- chyba)- nie wiem czy to normalne?
po wymianie - regeneracji sprzęgłą (dwumasy) sprzęgło łapie gdy pedał jest w podłodze, podczas zmianie biegów czuje opór na drążku i przy zmianie na wsteczny słychać zgrzyt (nie za każdym razem)- gość o sprzęgła, twierdzi że to normalne przy zmianie biegu ponieważ skrzynia nie zdąży wyhamować trybów - to co mówią ci id... w głowie się nie mieści.
Jak widać Panowie powoli mam dosyć tego autka w które w ciągu kilku miesięcy włożyłem już prawie dyszkę.
Proszę o rozsądne rady i kontakt do kogoś konkretnego.
pozdroJest wiele takich, ale ta jest moja!
( z nową turbiną i sprzęgłem po przejechanych 135 000 - q.... )
Komentarz
-
Komentarz